KÕIK UUDISED

06.08.2024

 

Loe veelgi rohkem uudiseid meie Linkedini või Facebooki lehtedel

 

Uudised teemade kaupa

 

UUS #TRENDS 2024

 

VIDEOKONVERENTSID JA EKRAANID

| Nautige kohtumisi Barco ClickShare videobars juhtmevaba lahendusega

Trendid 2024: Videokonverentsid

| 8 korduma kippuvat küsimust interaktiivsete ekraanide kohta

| Tasuta E-raamat Juhend täiusliku videokonverentsilahenduse valimiseks

| 8 korduma kippuvat küsimust traadita konverentside kohta

| Võrdlus – interaktiivne ekraan või TV-ekraan. Kuidas valida?

Miks parandada videokonverentside kvaliteeti

Korduma kippuvad küsimused teada videokonverentside

Jabra PanaCast 50 video bar

 

 

TEHNOLOOGIAD JA TRENDID

| Wi-Fi 7 (802.11be) - kõik, mida peate teadma uue Wi-Fi 7 standardi kohta

Trendid 2024: LAN-võrkude tulevik

| Andmevõrgu ümberkujundamine 2024

Parimad lahendused kaugtöö jaoks

| Premium WiFi 6E - koik mida tuleks standardi kohta teada

| Chatbots and artificial intelligence in customer service

| Rainbow - ettevõtte taotlus kaugtööks

 


KONTAKTIKESKUS

| Pilvekontaktikeskusele ülemineku tehnilised aspektid

| Tehisintellekti terminoloogia kontaktkeskuste jaoks. 8 kõige sagedamini kasutatavat tehnoloogiat

| Tehisintellekti ärimudeli 4 põhielementi

Kliendikogemus – mida pead teadma aastal 2024!

Trendid 2024: kliendikogemus & kontaktkeskused

| Kliendilugu Eesti Energia & Enefit saavutab jätkusuutlikkuse pilves

Kontaktikeskuse klubi külastas ettevõtet Citadele bank

| Kontaktikeskuse klubi külastas ettevõtet Latvian Post

Kontaktikeskuse klubi külastas ettevõtet Enefit

| Kontaktikeskuse klubi külastas airBalticu ettevõtet

Mitme kanaliga klienditeenindusplatvorm. Kõnekeskus

| 3 phases of moving to a cloud-based contact center

10 viisi, kuidas kasutada tehisintellekti suurepäraseks klienditeeninduseks

| Chatbots and artificial intelligence in customer service

| Are customers ready for bots?

| Viis suundumustkuidas tehnoloogia abil kujundatakse kontaktkeskuste tulevikku

| How to efficiently engage customers in the digital age? - BiSMART

 

 

KÕRVAKLAPID

| Mürasummutus kõrvaklappides

Jabra launches new business class headset series- Jabra Engage

Jabra Engage  

 

LAHENDUSED HOTELLILE

| Hotellitehnoloogia trende aastal

 

 

BiSMART. TÖÖSTUS. ÜRITUSED

| Kasulikud vahendid ettevõtte uuendamiseks

Adventus Solutions membership in BiSMART business tehnology platform

How to efficiently engage customers in the digital age? - BiSMART

Kuidas kõnetada digiajastu klienti? - BiSMART forum

| Adventus Solutions saavutas Genesyse auhinna

| Adventus Solutions osales 23-24 OKTOOBRIL RIGA COMM - BALTIC IT SOLUTIONS NÄITUSEL

| Adventus osales Eesti Microsoft Skype for Business avaüritusel

|  Adventus Solutions korraldas Balti riikidele seminari "Tutvu klienditeeninduse valdkonna uuendustega"

 

SOODUSPAKKUMISED

Loe veelgi rohkem uudiseid meie Linkedini või Facebooki lehtedel

 


All rights reserved. © Adventus Ltd.
See rakendus kasutab küpsiseid, selle rakenduse kasutamist jätkates nõustute meie küpsisepoliitikaga.
Ma nõustun