HOOAJA UUDISED
06.08.2024TOP
| Tehisintellekti ärimudeli 4 põhielementi
| Nautige kohtumisi Barco ClickShare videobars juhtmevaba lahendusega
| Kliendikogemus – mida pead teadma aastal 2024!
| Kontaktikeskuse klubi külastas ettevõtet Citadele bank
| Trendid 2024: #Videokonverentsid #Kontaktkeskused #LAN-võrkude tulevik
| Wi-Fi 7 (802.11be) - kõik, mida peate teadma uue Wi-Fi 7 standardi kohta
| Kliendilugu Eesti Energia & Enefit saavutab jätkusuutlikkuse pilves
| Andmevõrgu ümberkujundamine 2024
| 8 korduma kippuvat küsimust traadita konverentside kohta
| 8 korduma kippuvat küsimust interaktiivsete ekraanide kohta
| Võrdlus – interaktiivne ekraan või TV-ekraan. Kuidas valida?
KÕIK UUDISED
06.08.2024
Loe veelgi rohkem uudiseid meie Linkedini või Facebooki lehtedel
Uudised teemade kaupa
UUS #TRENDS 2024
VIDEOKONVERENTSID JA EKRAANID
| Nautige kohtumisi Barco ClickShare videobars juhtmevaba lahendusega
| Trendid 2024: Videokonverentsid
| 8 korduma kippuvat küsimust interaktiivsete ekraanide kohta
| Tasuta E-raamat Juhend täiusliku videokonverentsilahenduse valimiseks
| 8 korduma kippuvat küsimust traadita konverentside kohta
| Võrdlus – interaktiivne ekraan või TV-ekraan. Kuidas valida?
| Miks parandada videokonverentside kvaliteeti
| Korduma kippuvad küsimused teada videokonverentside
TEHNOLOOGIAD JA TRENDID
| Wi-Fi 7 (802.11be) - kõik, mida peate teadma uue Wi-Fi 7 standardi kohta
| Trendid 2024: LAN-võrkude tulevik
| Andmevõrgu ümberkujundamine 2024
| Parimad lahendused kaugtöö jaoks
| Premium WiFi 6E - koik mida tuleks standardi kohta teada
| Chatbots and artificial intelligence in customer service
| Rainbow - ettevõtte taotlus kaugtööks
KONTAKTIKESKUS
| Pilvekontaktikeskusele ülemineku tehnilised aspektid
| Tehisintellekti terminoloogia kontaktkeskuste jaoks. 8 kõige sagedamini kasutatavat tehnoloogiat
| Tehisintellekti ärimudeli 4 põhielementi
| Kliendikogemus – mida pead teadma aastal 2024!
| Trendid 2024: kliendikogemus & kontaktkeskused
| Kliendilugu Eesti Energia & Enefit saavutab jätkusuutlikkuse pilves
| Kontaktikeskuse klubi külastas ettevõtet Citadele bank
| Kontaktikeskuse klubi külastas ettevõtet Latvian Post
| Kontaktikeskuse klubi külastas ettevõtet Enefit
| Kontaktikeskuse klubi külastas airBalticu ettevõtet
| Mitme kanaliga klienditeenindusplatvorm. Kõnekeskus
| 3 phases of moving to a cloud-based contact center
| 10 viisi, kuidas kasutada tehisintellekti suurepäraseks klienditeeninduseks
| Chatbots and artificial intelligence in customer service
| Are customers ready for bots?
| Viis suundumust, kuidas tehnoloogia abil kujundatakse kontaktkeskuste tulevikku
| How to efficiently engage customers in the digital age? - BiSMART
KÕRVAKLAPID
| Jabra launches new business class headset series- Jabra Engage
LAHENDUSED HOTELLILE
| Hotellitehnoloogia trende aastal
BiSMART. TÖÖSTUS. ÜRITUSED
| Kasulikud vahendid ettevõtte uuendamiseks
| Adventus Solutions membership in BiSMART business tehnology platform
| How to efficiently engage customers in the digital age? - BiSMART
| Kuidas kõnetada digiajastu klienti? - BiSMART forum
| Adventus Solutions saavutas Genesyse auhinna
| Adventus Solutions osales 23-24 OKTOOBRIL RIGA COMM - BALTIC IT SOLUTIONS NÄITUSEL
| Adventus osales Eesti Microsoft Skype for Business avaüritusel
Loe veelgi rohkem uudiseid meie Linkedini või Facebooki lehtedel