Ülevaade üritusest: "Kliendikogemus – mida pead teadma aastal 2024!" 

Adventus Solutions korraldas 29. mail Riias koostöös juhtiva kontaktkeskuste tootja Genesysega eksklusiivse ürituse kontaktkeskuste professionaalidele. Üritusel osales üle 40 kontaktkeskuste, klienditeeninduse ja IT osakonna juhi Lätist, Leedust ja Eestist.

 

See oli suurepärane võimalus valdkonna professionaalidele kohtuda, arutleda kontaktikeskuse uusimate tehnoloogiate üle, õppida valdkonna liidritelt nagu Regis MaceAnnelie Edling ja Kaido Kabral, ning saada inspiratsiooni Eesti Energia/ENEFITi tõsielulisest kliendiloost!

 

      

 

 

Meie ürituse peamised väljavõtted:
 
 
 
🔶 Kliendilugu: Eesti Energia
 
Eesti Energia jagas oma edulugu pilvepõhisele kontaktikeskuse platvormile Genesys Cloud üleminekul, kirjeldades üksikasjalikult kasutatud edutegureid ja strateegiaid.
 
 
 
🔶 Kontaktkeskuse pilve teisaldamise eelised
 
Arutasime pilvepõhiste lahenduste paindlikkust ja kohandatavust tänapäeva dünaamilise keskkonnaga, tuues välja peamised trendid, potentsiaalsed investeeringud ja strateegiad pilvelahendusele lihtsamaks üleminekuks.

 

       

 

🔶 Kuidas saab tehisintellekt Sinu klienditeenindust ja keelemudelit parandada
 
Osalejad õppisid tehisintellekti integreerimisest Genesys Cloudi platvormiga, sealhulgas isikupärastatud klienditeeninduse ennustavat tehisintellekti (predictive AI), virtuaalseid agente (virtual agentsja tehisintellekti põhinevat optimeerimist tööjõu planeerimiseks (workforce planning).
 
 
 
🔶 Kuidas ühendada front-office ja back-office Genesys Cloud
 
Kõnelejad esitlesid uut Genesys Cloud töö automatiseerimise funktsionaalsust (work automation), mille eesmärk on vähendada vahet front-office ja back-office toimingute vahel, parandades üldist klientide rahulolu.
 
 

       

 

Aitäh meie põnevatele lektoritele ja aktiivsetele osalejatele!
 
Olge meie tulevaste sündmuste ja uudistega kursis!

 

 

Kasulikud artiklid

Kliendilugu: Eesti Energia & Enefit saavutasid pilveteenuste jätkusuutlikkuse

Genesysi kontaktkeskuse platvorm

Vaadake teisi artikleid kontaktkeskuste ja klienditeeninduse kohta

 


All rights reserved. © Adventus Ltd.
See rakendus kasutab küpsiseid, selle rakenduse kasutamist jätkates nõustute meie küpsisepoliitikaga.
Ma nõustun