Adventus Solutions korraldas Balti riikidele seminari "Tutvu klienditeeninduse valdkonna uuendustega" 

Uuenduslike ja ühislahenduste kasutamine kõnekeskuste ehk klienditoe töös on üks peamistest eeldustest organisatsiooni ja kliendi vahelise tõhusa kommunikatsiooni tagamiseks, tõdesid Riias toimunud Adventus Solutions korraldatud Baltikumi seminaril „Tutvu klienditeenuse valdkonna uuendustega“ osalenud IT&T eksperdid.

Ekspertide hinnangul on peamised tulevikusuundumused videoside (nii videosalvestiste kui ka otseside) rolli suurenemine ja kõikide sidekanalite ühte IT-platvormi ühendamine.

Tänavu osalesid üritusel 50 inimest, nende hulgas ka Baltikumi suuremate ettevõtete kõnekeskuste juhatajad ja spetsialistid ning IT spetsialistid. Ürituse eksperdid olid maailmas tunnustatud kõnekeskuste tehnoloogiate tootjad: Alcatel-Lucent, Genesys, Jabra.

Eksperdid seminaril: 30% internetikasutajatest suhtlevad kliendikeskustega sotsiaalvõrgustike kaudu


All rights reserved. © Adventus Ltd.
See rakendus kasutab küpsiseid, selle rakenduse kasutamist jätkates nõustute meie küpsisepoliitikaga.
Ma nõustun