10 viisi, kuidas kasutada tehisintellekti suurepäraseks klienditeeninduseks

Vestlus- ja kõnerobotid, automatiseerimine ja masinõpe on ettevõtete jaoks tohutud eelised – need automatiseerivad korduvad toimingud ja edastavad klientidele teavet ööpäevaringselt ehk just siis, kui neil on seda vaja.

Töötage nutikamalt, mitte intensiivsemalt, kui tahate pakkuda parimat kliendikogemust ning saavutada kõrge töötajate kaasatuse ja head äritulemused.

 

Tehisintellekti ja inimteguri ühendamine võimaldab ettevõttel rakendada mõlema tugevaid külgi. Ettevõtted, kes ühendavad tehisintellekti ja inimteguri, räägivad, et nende investeering klienditeenindusse on tõhusam nii kliendirahulolu (61%) kui ka töötajate rahulolu (69%) suurendamisel.

 

 

1. Kombineerige tehisintellekt inimteguriga

 

2. Julgustage kliente ühendust võtma oma valitud kanalite, sealhulgas kõnekanalite kaudu

 

3. Isikupärastage oma iseteenindust

 

4. Suurendage töötajate kaasatust ja rahulolu oma tööga

 

5. Tuvastage puudulikud teadmised ja moodustage tõhusamad meeskonnad

 

Iseteenindus läheb teile 25–75 korda vähem maksma kui inimteguri kaasamine.

 

6. Kombineerige virtuaalsed assistendid klienditeeninduse spetsialistidega

 

7. Tehke aktiivset koostööd oma klientidega ja juhendage neid teeninduse ajal

 

8. Muutke rohkem kvalifitseerunud potentsiaalseid kliente maksvateks klientideks

 

9. Valige levinud mikroteenustega lahendus tehisintellekti kasutuselevõtu kiirendamiseks ja riski vähendamiseks

 

10. Kehtestage reeglid kliendi ümbersuunamiseks inimteguri poole

 

 

Lisateave tehisintellekti kaasava lähenemise (blended AI) eeliste kohta

 

 

Kutse demo esitlusele

Kutsume kokku kõiki kontaktkeskuseid, klienditeenindusüksusi, IT- ja äriarenduse spetsialiste. Lisateave ja demo taotlemine siin.

Tere tulemast ettevõtte Genesys kontaktkeskuse mitmekanalilise platvormi esitlusele – see on kõik-ühes-platvorm, mis hõlmab järgmist:

  • kõik sidekanalid

  • sidusjuturobotiteenused,
  • automatiseerimine,
  • analüütika ja aruandlus,
  • personalihaldus ja hindamine,
  • kõnede salvestamine jne.

 

Seotud artiklid

Contact center solutions

| Are customers ready for bots?


All rights reserved. © Adventus Ltd.
See rakendus kasutab küpsiseid, selle rakenduse kasutamist jätkates nõustute meie küpsisepoliitikaga.
Ma nõustun