PROJEKT | INSTALLATSIOON | TUGI

Tõhusalt loodud ja hallatavad sidevahendid, sealhulgas kõnekeskus, võivad olla oluline tegur ettevõtte inforingluses – nende pakutavad lahendused parandavad teenuste kvaliteeti ning suurendavad tulu ja klientide lojaalsust. Tänu meie tagatavatele lahendustele võite arvestada sellega, et teie ettevõtte korporatiivsetest sidevahenditest ja kõnekeskusest on kasu. Hoolikas ressursside ja klientide analüüsimine koos meie kogemuste ja nüüdisaegsete tehnoloogiatega võimaldab välja töötada läbimõeldud lahendusi, et optimeerida klientide kõnekeskusi ja muid sidevahendeid.

 

Adventus pakub kõnekeskuste ja ettevõtete sidevõrkude ehitamisel ja toetamisel alljärgnevaid teenuseid:

  • kliendi vajaduste analüüs; lahenduste väljatöötamine, arendamine ja rakendamine;
  • tugilahenduste testimine ja katsetamine; 
  • seadmed ja tarkvara;
  • riist- ja tarkvara paigaldamine;
  • olemasoleva tarkvara, andmebaaside ja muude keskkondadega integreerimine ja vastastikune toimimine;
  • algoritmiteenuse seadistamine;
  • lahenduste tõrgete kõrvaldamine;
  • kasutajate ja tugitöötajate koolitamine;
  • garantiitugi; müügijärgne teenindus.

Igas kavandamise, paigaldamise ja toe pakkumise etapis lähtume kõrgeimatest kvaliteedistandarditest. 

 

PROFESSIONAALSED SPETSIALISTID

Adventus Solutionsi juhtivad insenerid on sertifitseeritud kõrgeima taseme asjatundjad. Sertifitseerimine toimub regulaarselt meie tootjate partnerfirmades.

Kui tekib vajadus kutsuda välja meie hooldusspetsialisti, täitke palun vorm. Te võite abi saamiseks ka lihtsalt meie kontorisse helistada, tel. 625 7060.

Me töötame selleks, et teie elu oleks lihtsam, kliendid aga rahulolevamad.

 


All rights reserved. © Adventus Ltd.
See rakendus kasutab küpsiseid, selle rakenduse kasutamist jätkates nõustute meie küpsisepoliitikaga.
Ma nõustun