Tõhusalt loodud ja hallatavad sidevahendid, sealhulgas kõnekeskus, võivad olla oluline tegur ettevõtte inforingluses – nende pakutavad lahendused parandavad teenuste kvaliteeti ning suurendavad tulu ja klientide lojaalsust. Tänu meie tagatavatele lahendustele võite arvestada sellega, et teie ettevõtte korporatiivsetest sidevahenditest ja kõnekeskusest on kasu. Hoolikas ressursside ja klientide analüüsimine koos meie kogemuste ja nüüdisaegsete tehnoloogiatega võimaldab välja töötada läbimõeldud lahendusi, et optimeerida klientide kõnekeskusi ja muid sidevahendeid.
Adventus pakub kõnekeskuste ja ettevõtete sidevõrkude ehitamisel ja toetamisel alljärgnevaid teenuseid:
Igas kavandamise, paigaldamise ja toe pakkumise etapis lähtume kõrgeimatest kvaliteedistandarditest.
Adventus Solutionsi juhtivad insenerid on sertifitseeritud kõrgeima taseme asjatundjad. Sertifitseerimine toimub regulaarselt meie tootjate partnerfirmades.
Kui tekib vajadus kutsuda välja meie hooldusspetsialisti, täitke palun vorm. Te võite abi saamiseks ka lihtsalt meie kontorisse helistada, tel. 625 7060.
Me töötame selleks, et teie elu oleks lihtsam, kliendid aga rahulolevamad.