Tagasi blogisse
image
#Events

Adventus Solutions on liitunud äritehnoloogia platvormiga BiSMART

2023-04-27

BiSMART on ettevõtjatele mõeldud platvorm, kus kohtuvad äri, ideed ja nutikad tehnoloogiad. BiSMART koondab kõige edumeelsemaid, edukamaid ja avatumaid äritehnoloogiateenustega seotud ettevõtteid, mis on laialt tuntud nii Lätis kui ka maailmas.

BiSMART:

  • arendab äritehnoloogiatööstuse nähtavust
  • koolitab ettevõtjaid ja ühiskonda äritehnoloogiate alal ning julgustab neid aktiivsemalt kasutama
  • koondab IT ja sellega seotud valdkondade edumeelsemaid, edukamaid ja avatumaid ettevõtteid
  • platvorm äritehnoloogiate ja nende eeliste kohta nõu saamiseks
  • suunab tehnoloogiaalaste küsimuste lahendamist riiklikul tasandil koostöös riigiasutustega, et toetada ettevõtjate eesmärke ja soodustada nende saavutamist

Adventus Solutions on liitunud BiSMART platvormiga, et pakkuda oma klientidele veelgi suurepäraseid võimalusi pealtnäha keerukate tehnoloogiaküsimuste mõistmiseks, teistest sammu võrra ees püsimiseks ja oma konkurentsivõime parandamiseks.

Lihtne keerulisele!

BiSMART tegevuste kohta saad lisateavet siit: http://bismart.lv/en/bismart

Seotud artiklid

image

Juhtmega ja juhtmeta võrkude tulevik: hübriidvõrkude kujundamine tänapäeva ettevõtetes

Uurige, kuidas arendada LAN- ja WLAN-võrke Wi-Fi 6/7, AI automatiseerimise ja Zero Trust turvalisusega. Adventus Solutions 2025. aasta veebiseminari kokkuvõte.

Loe rohkem
image

Peamised tähelepanekud ürituselt „Kliendikogemus – mida peaksid teadma 2025. aastaks!“

Tehnoloogia ja tehisintellekt muudavad klienditeenindust - see muutub kiiremaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Uuri uusimaid kontaktikeskuse trende ja ERGO kogemust Genesys Cloudiga “Customer Experience 2025” Balti üritusel.

Loe rohkem
image

Muutuste juhtimine kontaktkeskustes – inspireeriv külastus LMT-sse

Vaata peamisi tähelepanekuid Kontaktikeskuse Klubi visiidilt LMT-sse: vestlusrobotite kasutamine, muutuste juhtimise strateegiad, sisekommunikatsioon ja tulemuslikkuse jälgimine – kogemusi jagasid Läti juhtivad kontaktkeskuste professionaalid.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses: ülevaated kontaktikeskuse klubi eriseansist

Tehisintellekti ja automatiseerimise võimalused kontaktikeskustes: praktilised näited, sealhulgas AI-põhised tekst-kõne lahendused Balti keeltes, vestlusrobotid ja reaalajas tugi agentidele. Uurige, kuidas AI parandab kliendikogemust, säilitades samal ajal inimliku empaatia.

Loe rohkem
image

Eesti Kontaktkeskuste Klubi avamine

Avasta Eesti Kontaktkeskuste Klubi – uus professionaalne kogukond kontaktkeskuste juhtidele, kus jagatakse parimaid praktikaid, arendatakse kliendikogemust ja õpitakse tundma uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.

Loe rohkem
image

Kontaktkeskuseklubi visiit Booking Group

Ülevaade KC-klubi visiidist Booking Groupi kontaktikeskuses: Uurisime, kuidas Booking Groupi globaalne autorenditoe meeskond igapäevaselt haldab kõnesid ja e-kirju. Vaatasime ettevõtte tehisintellekti (AI) tööriista, mis lihtsustab vestluste kvaliteedi hindamist.

Loe rohkem
image

Sel aastal tähistasime Adventuse meeskonna 30. juubelit!

Meie meeskond tähistab juubelit! Alates algusest 1994. aastal kuni tänapäevani – täname kliente ja partnereid ühise teekonna eest.

Loe rohkem
image

Kontaktiklubi 1. aastapäev: ideede täis ja väärtuslik aasta!

Kontaktikeskuse Klubi tähistab 1. sünnipäeva! Genesys platvormi uuendustest kuni innovatiivsete kasvustrateegiateni – avastage, kuidas see kogukond aitab täiustada äriprotsesse, edendada tehnoloogia kasutuselevõttu ja parandada KPI-de saavutamist.

Loe rohkem