Tagasi blogisse
image
#Events

Adventus Solutions on liitunud äritehnoloogia platvormiga BiSMART

2023-04-27

BiSMART on ettevõtjatele mõeldud platvorm, kus kohtuvad äri, ideed ja nutikad tehnoloogiad. BiSMART koondab kõige edumeelsemaid, edukamaid ja avatumaid äritehnoloogiateenustega seotud ettevõtteid, mis on laialt tuntud nii Lätis kui ka maailmas.

BiSMART:

  • arendab äritehnoloogiatööstuse nähtavust
  • koolitab ettevõtjaid ja ühiskonda äritehnoloogiate alal ning julgustab neid aktiivsemalt kasutama
  • koondab IT ja sellega seotud valdkondade edumeelsemaid, edukamaid ja avatumaid ettevõtteid
  • platvorm äritehnoloogiate ja nende eeliste kohta nõu saamiseks
  • suunab tehnoloogiaalaste küsimuste lahendamist riiklikul tasandil koostöös riigiasutustega, et toetada ettevõtjate eesmärke ja soodustada nende saavutamist

Adventus Solutions on liitunud BiSMART platvormiga, et pakkuda oma klientidele veelgi suurepäraseid võimalusi pealtnäha keerukate tehnoloogiaküsimuste mõistmiseks, teistest sammu võrra ees püsimiseks ja oma konkurentsivõime parandamiseks.

Lihtne keerulisele!

BiSMART tegevuste kohta saad lisateavet siit: http://bismart.lv/en/bismart

Seotud artiklid

image

Tehisintellekt tegevuses: ülevaated kontaktikeskuse klubi eriseansist

Tehisintellekti ja automatiseerimise võimalused kontaktikeskustes: praktilised näited, sealhulgas AI-põhised tekst-kõne lahendused Balti keeltes, vestlusrobotid ja reaalajas tugi agentidele. Uurige, kuidas AI parandab kliendikogemust, säilitades samal ajal inimliku empaatia.

Loe rohkem
image

Eesti Kontaktkeskuste Klubi avamine

Avasta Eesti Kontaktkeskuste Klubi – uus professionaalne kogukond kontaktkeskuste juhtidele, kus jagatakse parimaid praktikaid, arendatakse kliendikogemust ja õpitakse tundma uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.

Loe rohkem
image

Kontaktkeskuseklubi visiit Booking Group

Ülevaade KC-klubi visiidist Booking Groupi kontaktikeskuses: Uurisime, kuidas Booking Groupi globaalne autorenditoe meeskond igapäevaselt haldab kõnesid ja e-kirju. Vaatasime ettevõtte tehisintellekti (AI) tööriista, mis lihtsustab vestluste kvaliteedi hindamist.

Loe rohkem
image

Sel aastal tähistasime Adventuse meeskonna 30. juubelit!

Meie meeskond tähistab juubelit! Alates algusest 1994. aastal kuni tänapäevani – täname kliente ja partnereid ühise teekonna eest.

Loe rohkem
image

Kontaktiklubi 1. aastapäev: ideede täis ja väärtuslik aasta!

Kontaktikeskuse Klubi tähistab 1. sünnipäeva! Genesys platvormi uuendustest kuni innovatiivsete kasvustrateegiateni – avastage, kuidas see kogukond aitab täiustada äriprotsesse, edendada tehnoloogia kasutuselevõttu ja parandada KPI-de saavutamist.

Loe rohkem
image

Tere tulemast meie uuele veebisaidile

Oleme täielikult uuendanud oma veebilehe, lisades kaasaegse disaini, parendatud navigeerimise ja uued funktsioonid – kõik selleks, et muuta kasutamine lihtsamaks ja teabe leidmise kiiremaks.

Loe rohkem
image

Andmesidevõrkude areng: trendid, mis määravad muutused aastaks 2025

Siit saate teada andmesidevõrkude suundumuste kohta: WiFi 7 versus WiFi 6, LAN-trendid 2025, võrguhalduse tulevik – mis juhib tööstuse ümberkujundamist ja tehnoloogilist arengut.

Loe rohkem
image

Kontaktkeskuseklubi visiit GASO juurde

Lühike visiit GASO juurde: külastasime GASO klienditeeninduse ja hädaabiteenistuse 24/7 kontaktpunkte, et tutvuda nende tööga. Jagasime kogemusi Teadusuuringute Ühiskeskuse kontaktpunktide KPI mõõtmise, töötajate motivatsioonimeetodite ja kontaktkeskuse juhirolli kohta koolitajana.

Loe rohkem