
Kontaktikeskuste Klubi külastas Enefit Estonia’t - ideed, innovatsioonid ja vaade, mida ei unusta kunagi!
Mis juhtub, kui kokku saavad Eesti parimad kontaktikeskuste spetsialistid? Sünnivad suurepärased ideed, väärtuslikud vestlused ja sel korral ka hingemattev vaade Tallinnale.
Meie viimane Kontaktikeskuse Klubi üritus toimus ENEFIT kaasaegses kontaktikeskuses ning külastasime ka kõrval asuvat Elektrilevi keskust. Mõlemad keskused kasutavad Genesys Cloud platvormi, pakkudes meile ainulaadset võimalust näha, kuidas üks platvorm saab toetada väga erinevaid ärilisi eesmärke – iga ettevõte oma rütmi, struktuuri ja klienditeekonnaga.
🔶 Tutvusime, kuidas kontaktikeskuste tiimid töötavad, vahetasime kogemusi ning leidsime hetke, et nautida Tallinna panoraamvaadet. Üks suurepärane idee (life hack) – aknast kirikutornide lugemine – suurepärane viis agentidel silmi puhata kõnede vahel (meil on ka foto 📸 kirikutornidest kui tõend).
🔶 Pärast ülevaadet ENEFIT kontaktikeskuse arengunägemusest liikus arutelu loomulikult praktiliste teemade juurde: kuidas ära tunda ja ennetada pettusekatseid; mis teeb mürasummutavad kõrvaklapid agentide jaoks tõeliselt heaks ning kuidas GDPR on igapäevatöös rakendatud.
🔶 Eriti aktiivseid arutelusid põhjustas NPS (Net Promoter Score) – kuidas seda mõõta, tõlgendada ja muuta reaalseks tegevuseks.
Suur aitäh meie külalislahketele võõrustajatele Kaido Kabral, Sofia Kapsta, Maaja Saluvee ning kõigile osalejatele. Need üritused inspireerivad, pakuvad praktilist väärtust ja tugevdavad meie Klubi kogukonda.
Kontaktikeskuse Klubi ühendab Eesti juhtivate kontaktikeskuste juhid ettevõtetest Bigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti, Tallink Grupp ja Eesti Töötukassa.
Kontaktikeskuse Klubi on enamat kui lihtsalt kohtumised. See on professionaalne kogukond Eesti kontaktikeskuste juhtidele – keskendudes kliendikogemuse (customer experience) arendamisele, kogemuste jagamisele ja uusimate tehnoloogiate omandamisele. Korraldaja: Adventus Solutions.