Tagasi blogisse
image

Kontaktikeskuste Klubi külastas Enefit Estonia’t - ideed, innovatsioonid ja vaade, mida ei unusta kunagi!

2025-06-18

Mis juhtub, kui kokku saavad Eesti parimad kontaktikeskuste spetsialistid? Sünnivad suurepärased ideed, väärtuslikud vestlused ja sel korral ka hingemattev vaade Tallinnale.

Meie viimane Kontaktikeskuse Klubi üritus toimus ENEFIT kaasaegses kontaktikeskuses ning külastasime ka kõrval asuvat Elektrilevi keskust. Mõlemad keskused kasutavad Genesys Cloud platvormi, pakkudes meile ainulaadset võimalust näha, kuidas üks platvorm saab toetada väga erinevaid ärilisi eesmärke – iga ettevõte oma rütmi, struktuuri ja klienditeekonnaga.

🔶 Tutvusime, kuidas kontaktikeskuste tiimid töötavad, vahetasime kogemusi ning leidsime hetke, et nautida Tallinna panoraamvaadet. Üks suurepärane idee (life hack) – aknast kirikutornide lugemine – suurepärane viis agentidel silmi puhata kõnede vahel (meil on ka foto 📸 kirikutornidest kui tõend).

🔶 Pärast ülevaadet ENEFIT kontaktikeskuse arengunägemusest liikus arutelu loomulikult praktiliste teemade juurde: kuidas ära tunda ja ennetada pettusekatseid; mis teeb mürasummutavad kõrvaklapid agentide jaoks tõeliselt heaks ning kuidas GDPR on igapäevatöös rakendatud.

🔶 Eriti aktiivseid arutelusid põhjustas NPS (Net Promoter Score) – kuidas seda mõõta, tõlgendada ja muuta reaalseks tegevuseks.

Suur aitäh meie külalislahketele võõrustajatele Kaido Kabral, Sofia Kapsta, Maaja Saluvee ning kõigile osalejatele. Need üritused inspireerivad, pakuvad praktilist väärtust ja tugevdavad meie Klubi kogukonda.

Kontaktikeskuse Klubi ühendab Eesti juhtivate kontaktikeskuste juhid ettevõtetest Bigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti, Tallink Grupp ja Eesti Töötukassa.

Kontaktikeskuse Klubi on enamat kui lihtsalt kohtumised. See on professionaalne kogukond Eesti kontaktikeskuste juhtidele – keskendudes kliendikogemuse (customer experience) arendamisele, kogemuste jagamisele ja uusimate tehnoloogiate omandamisele. Korraldaja: Adventus Solutions.

image

Seotud artiklid

image

Juhtmega ja juhtmeta võrkude tulevik: hübriidvõrkude kujundamine tänapäeva ettevõtetes

Uurige, kuidas arendada LAN- ja WLAN-võrke Wi-Fi 6/7, AI automatiseerimise ja Zero Trust turvalisusega. Adventus Solutions 2025. aasta veebiseminari kokkuvõte.

Loe rohkem
image

Peamised tähelepanekud ürituselt „Kliendikogemus – mida peaksid teadma 2025. aastaks!“

Tehnoloogia ja tehisintellekt muudavad klienditeenindust - see muutub kiiremaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Uuri uusimaid kontaktikeskuse trende ja ERGO kogemust Genesys Cloudiga “Customer Experience 2025” Balti üritusel.

Loe rohkem
image

Muutuste juhtimine kontaktkeskustes – inspireeriv külastus LMT-sse

Vaata peamisi tähelepanekuid Kontaktikeskuse Klubi visiidilt LMT-sse: vestlusrobotite kasutamine, muutuste juhtimise strateegiad, sisekommunikatsioon ja tulemuslikkuse jälgimine – kogemusi jagasid Läti juhtivad kontaktkeskuste professionaalid.

Loe rohkem
image

Klienditeekonna juhtimine kontaktkeskustes: strateegiline juhend

Uurige, kuidas kontaktkeskused saavad koostada klienditeekonna juhtimise plaani, kaardistada kogemusi, vältida kitsaskohti ja parandada kliendikogemust andmete, tehisintellekti ja omnichannel-strateegia abil.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses: ülevaated kontaktikeskuse klubi eriseansist

Tehisintellekti ja automatiseerimise võimalused kontaktikeskustes: praktilised näited, sealhulgas AI-põhised tekst-kõne lahendused Balti keeltes, vestlusrobotid ja reaalajas tugi agentidele. Uurige, kuidas AI parandab kliendikogemust, säilitades samal ajal inimliku empaatia.

Loe rohkem
image

Top 9 kontaktikeskuste trendi 2025. aastaks

Tutvu 2025. aasta olulisemate kontaktkeskuste trendidega - pilverakendused, tehisintellekt, mitmekanaliline tugi ja klienditeekonna juhtimine. Vaata, kuidas Balti ettevõtted kohanevad uue digitaalse reaalsusega.

Loe rohkem
image

Eesti Kontaktkeskuste Klubi avamine

Avasta Eesti Kontaktkeskuste Klubi – uus professionaalne kogukond kontaktkeskuste juhtidele, kus jagatakse parimaid praktikaid, arendatakse kliendikogemust ja õpitakse tundma uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.

Loe rohkem