Blogi

Tere tulemast meie blogisse, kus leiate uusimaid teadmisi, trende ja uuendusi tehnoloogia ja ärilahenduste vallas. Ükskõik, kas soovite oma ettevõtte kliendikogemust parandada, tehnoloogilistest edusammudest ees püsida või oma vajadustele parimaid tööriistu leida, oleme teiega seotud.

image

Kvaliteedijuhtimine kontaktkeskustes: Kontaktikeskuste klubi külastas ERGO Latvia

Contact Center Club külastas ERGO Lätit, et jagada kogemusi kvaliteedijuhtimisest kontaktkeskustes. Arutati vestluste hindamisstandardeid, tõhusa tagasiside andmist agentidele ja Genesys Cloud tööriistu, mis parandavad agentide tulemuslikkust, empaatiat ja aktiivse kuulamise oskusi klienditeeninduses.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuste Klubi külastas Töötukassat - robotid, näitajad ja parimad tavad

Avastage peamised tähelepanekud Kontaktikeskuste Klubi visiidilt Töötukassasse: nutikad vestlusrobotid, mis vähendavad vestluste mahtu, suurepärane agentide tõhusus ja Genesys Cloud koosvaatamise funktsioon töös. Tõelised näited sellest, kuidas digitaalsed tööriistad ja inimteenindus loovad suurepärast kliendikogemust.

Loe rohkem
image

The State of Customer Experience: mida peab teadma iga kontaktikeskuse juht

Üle poole tarbijatest loobub pärast kahte halba kogemust. Avastage "The State of CX Report 2025" värskeimad trendid ja õppige, kuidas tehisintellekt ning sujuv mitmekanaliline teenindus aitavad teie organisatsioonil kliente hoida.

Loe rohkem
image

10 võrgu turvalisuse nõuannet: kuidas kaitsta oma ettevõtte IT infrastruktuuri

Avastage 10 praktilist nõuannet, kuidas parandada võrgu turvalisust ja kaitsta oma ettevõtte IT infrastruktuuri. Alates paroolide tugevdamisest kuni intsidentide käsitlemise plaanini – samm-sammult turvalisema võrgu suunas.

Loe rohkem
image

6 taset klientide ja töötajate kogemuste orkestreerimise arengus

Siit saate teada, kuidas tehisintellekt mõjutab klientide ja töötajate kogemuste korraldamist. Artiklis vaadeldakse 6 arengutaset – manuaalsetest protsessidest universaalse automatiseerimiseni –, mis aitavad organisatsioonidel tulevase kasvu jaoks süsteeme, protsesse ja poliitikaid optimeerida.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuste Klubi külastas Enefit Estonia’t - ideed, innovatsioonid ja vaade, mida ei unusta kunagi!

Vaadake, kuidas Eesti juhtivad kontaktikeskused kasutavad Genesys Cloudi kliendikogemuse arendamiseks. Põhipunktid Contact Center Club külastusest Enefitisse: hübriidtöö, NPS parimad tavad, pettuste ennetamine ja uuendused kontaktikeskustes. Korraldaja Adventus Solutions.

Loe rohkem
image

Juhtmega ja juhtmeta võrkude tulevik: hübriidvõrkude kujundamine tänapäeva ettevõtetes

Uurige, kuidas arendada LAN- ja WLAN-võrke Wi-Fi 6/7, AI automatiseerimise ja Zero Trust turvalisusega. Adventus Solutions 2025. aasta veebiseminari kokkuvõte.

Loe rohkem
image

Peamised tähelepanekud ürituselt „Kliendikogemus – mida peaksid teadma 2025. aastaks!“

Tehnoloogia ja tehisintellekt muudavad klienditeenindust - see muutub kiiremaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Uuri uusimaid kontaktikeskuse trende ja ERGO kogemust Genesys Cloudiga “Customer Experience 2025” Balti üritusel.

Loe rohkem
image

Muutuste juhtimine kontaktkeskustes – inspireeriv külastus LMT-sse

Vaata peamisi tähelepanekuid Kontaktikeskuse Klubi visiidilt LMT-sse: vestlusrobotite kasutamine, muutuste juhtimise strateegiad, sisekommunikatsioon ja tulemuslikkuse jälgimine – kogemusi jagasid Läti juhtivad kontaktkeskuste professionaalid.

Loe rohkem