Tagasi blogisse
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Kvaliteedijuhtimine kontaktkeskustes: Kontaktikeskuste klubi külastas ERGO Latvia

2025-10-15
  • Kuidas määratleda vestluste hindamise standardit kontaktikeskuses?
  • Millised tööriistad aitavad agentidel töötada tõhusamalt?
  • Kuidas tugevdada agentide oskust tõeliselt kuulata klienti ja kasutada seda arusaamist, et pakkuda kõige sobivamat lahendust?
  • Ja kuidas anda tagasisidet, mis tõesti motiveerib töötajat?

Need olid mõned peamised küsimused, mida arutasime hiljutisel Kontaktikeskuse Klubi kohtumisel, mida võõrustas ERGO Latvia Insurance ja mis oli pühendatud teemale „Vestluste kuulamine ja kvaliteedi parandamine kontaktikeskustes“.

Klubi liikmed jagasid kogemusi erinevate lähenemiste kohta vestluste hindamisel ja tagasiside andmisel – alates ühiskuulamistest ja probleemide tuvastamise sessioonidest kuni sihipäraste koolitusteni, mis arendavad mitte ainult toote- ja müügioskusi, vaid ka empaatiat ja aktiivset kuulamist. Paljud rõhutasid individuaalse lähenemise olulisust tagasiside andmisel, et motiveerida ja inspireerida töötajaid.

Samuti tutvusime Genesys Cloud platvormi kvaliteedihindamise tööriistadega – sealhulgas täiustatud küsitluste loomise ja kõnede valiku funktsioonidega.

Kontaktikeskuse Klubi koondab Läti juhtivate ettevõtete kontaktikeskuste juhte. Klubi eesmärk on luua professionaalne kogukond, kus jagada kogemusi, parandada klienditeeninduse standardeid ja õppida tundma uusimaid kontaktikeskuse tehnoloogiaid. Klubi korraldab Adventus Solutions.

Kontaktikeskuse Klubi ühendab Läti juhtivate ettevõtete kontaktikeskuste juhte, sealhulgas airBaltic, Citadele banka, EconomyBookings, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO, Latvijas Mobilais Telefons ja Pasts.

Suur tänu Anda Savļenko, Evita Melne, Nikita Gluhovs ERGO kogemuse jagamise ja klubi võõrustamise eest!

Suur aitäh kõigile osalejatele ja külalistele teie väärtuslike mõtete ja koostöö eest!

image

Seotud artiklid

image

Kontaktikeskuste Klubi külastas Töötukassat - robotid, näitajad ja parimad tavad

Avastage peamised tähelepanekud Kontaktikeskuste Klubi visiidilt Töötukassasse: nutikad vestlusrobotid, mis vähendavad vestluste mahtu, suurepärane agentide tõhusus ja Genesys Cloud koosvaatamise funktsioon töös. Tõelised näited sellest, kuidas digitaalsed tööriistad ja inimteenindus loovad suurepärast kliendikogemust.

Loe rohkem
image

The State of Customer Experience: mida peab teadma iga kontaktikeskuse juht

Üle poole tarbijatest loobub pärast kahte halba kogemust. Avastage "The State of CX Report 2025" värskeimad trendid ja õppige, kuidas tehisintellekt ning sujuv mitmekanaliline teenindus aitavad teie organisatsioonil kliente hoida.

Loe rohkem
image

6 taset klientide ja töötajate kogemuste orkestreerimise arengus

Siit saate teada, kuidas tehisintellekt mõjutab klientide ja töötajate kogemuste korraldamist. Artiklis vaadeldakse 6 arengutaset – manuaalsetest protsessidest universaalse automatiseerimiseni –, mis aitavad organisatsioonidel tulevase kasvu jaoks süsteeme, protsesse ja poliitikaid optimeerida.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuste Klubi külastas Enefit Estonia’t - ideed, innovatsioonid ja vaade, mida ei unusta kunagi!

Vaadake, kuidas Eesti juhtivad kontaktikeskused kasutavad Genesys Cloudi kliendikogemuse arendamiseks. Põhipunktid Contact Center Club külastusest Enefitisse: hübriidtöö, NPS parimad tavad, pettuste ennetamine ja uuendused kontaktikeskustes. Korraldaja Adventus Solutions.

Loe rohkem
image

Juhtmega ja juhtmeta võrkude tulevik: hübriidvõrkude kujundamine tänapäeva ettevõtetes

Uurige, kuidas arendada LAN- ja WLAN-võrke Wi-Fi 6/7, AI automatiseerimise ja Zero Trust turvalisusega. Adventus Solutions 2025. aasta veebiseminari kokkuvõte.

Loe rohkem
image

Peamised tähelepanekud ürituselt „Kliendikogemus – mida peaksid teadma 2025. aastaks!“

Tehnoloogia ja tehisintellekt muudavad klienditeenindust - see muutub kiiremaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Uuri uusimaid kontaktikeskuse trende ja ERGO kogemust Genesys Cloudiga “Customer Experience 2025” Balti üritusel.

Loe rohkem
image

Muutuste juhtimine kontaktkeskustes – inspireeriv külastus LMT-sse

Vaata peamisi tähelepanekuid Kontaktikeskuse Klubi visiidilt LMT-sse: vestlusrobotite kasutamine, muutuste juhtimise strateegiad, sisekommunikatsioon ja tulemuslikkuse jälgimine – kogemusi jagasid Läti juhtivad kontaktkeskuste professionaalid.

Loe rohkem