
Contact Center Club külastas Töötukassat - robotid, näitajad ja parimad tavad
Mis juhtub siis, kui Eesti juhtivad kontaktkeskuste juhid lähevad külla Töötukassasse? Uued ideed, selge arusaam sellest, kuidas digitaalsed ja inimlikud teenused ühinevad, ning tõeliselt muljetavaldav statistika.
🔶 Viimane Kontaktikeskuste Klubi üritus toimus Töötukassas, kus saime põhjaliku ülevaate klienditeeninduse korraldusest. Üks silmapaistvamaid näiteid – nende bot-lahendus, mis on oluliselt vähendanud reaalajas vestluste mahtu. Iga kord, kui klient avab vestluse, suunatakse ta esmalt nutikasse teemamenüüsse – ja sageli leiab õige vastuse isegi agendiga suhtlemata.
🔶 Samuti avastasime, et Töötukassa keskmine kõnede maht ühe agendi kohta asetab nad absoluutsele liidripositsioonile – tõelised Eesti meistrid kontaktide töötlemise tõhususes!
🔶 Veel üks inspireeriv näide – Genesys Cloud co-browse (ühisvaatamise) funktsioon praktikas. See võimaldab agentidel aidata veebilehe külastajaid otse ekraanil, muutes probleemide lahendamise kiiremaks ja andes klientidele järgmine kord kindluse iseseisvalt hakkama saada.
👏 Suur aitäh meie külalislahketele võõrustajatele Töötukassas väärtuslike teadmiste ja sooja vastuvõtu eest. Sellised kohtumised ongi praktilise väärtuse, innovatsioonide ja tugeva kogukonnatunde nimel.
Kontaktikeskuste Klubi ühendab Eesti juhtivate kontaktkeskuste juhte organisatsioonidest Eesti Töötukassa, Bigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti, Tallink Grupp.
KC-klubi on professionaalne kogukond Eesti kontaktkeskuste liidritele – keskendudes klienditeeninduse parendamisele, kogemuste vahetamisele ja uusimate kontaktkeskuste tehnoloogiate kasutuselevõtule. Üritust korraldab Adventus Solutions.