Tagasi blogisse
image

Contact Center Club külastas Töötukassat - robotid, näitajad ja parimad tavad

2025-10-01

Mis juhtub siis, kui Eesti juhtivad kontaktkeskuste juhid lähevad külla Töötukassasse? Uued ideed, selge arusaam sellest, kuidas digitaalsed ja inimlikud teenused ühinevad, ning tõeliselt muljetavaldav statistika.

🔶 Viimane Kontaktikeskuste Klubi üritus toimus Töötukassas, kus saime põhjaliku ülevaate klienditeeninduse korraldusest. Üks silmapaistvamaid näiteid – nende bot-lahendus, mis on oluliselt vähendanud reaalajas vestluste mahtu. Iga kord, kui klient avab vestluse, suunatakse ta esmalt nutikasse teemamenüüsse – ja sageli leiab õige vastuse isegi agendiga suhtlemata.

🔶 Samuti avastasime, et Töötukassa keskmine kõnede maht ühe agendi kohta asetab nad absoluutsele liidripositsioonile – tõelised Eesti meistrid kontaktide töötlemise tõhususes!

🔶 Veel üks inspireeriv näide – Genesys Cloud co-browse (ühisvaatamise) funktsioon praktikas. See võimaldab agentidel aidata veebilehe külastajaid otse ekraanil, muutes probleemide lahendamise kiiremaks ja andes klientidele järgmine kord kindluse iseseisvalt hakkama saada.

👏 Suur aitäh meie külalislahketele võõrustajatele Töötukassas väärtuslike teadmiste ja sooja vastuvõtu eest. Sellised kohtumised ongi praktilise väärtuse, innovatsioonide ja tugeva kogukonnatunde nimel.

Kontaktikeskuste Klubi ühendab Eesti juhtivate kontaktkeskuste juhte organisatsioonidest Eesti Töötukassa, Bigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti, Tallink Grupp.
KC-klubi on professionaalne kogukond Eesti kontaktkeskuste liidritele – keskendudes klienditeeninduse parendamisele, kogemuste vahetamisele ja uusimate kontaktkeskuste tehnoloogiate kasutuselevõtule. Üritust korraldab Adventus Solutions.

image

Seotud artiklid

image

The State of Customer Experience: mida peab teadma iga kontaktikeskuse juht

Üle poole tarbijatest loobub pärast kahte halba kogemust. Avastage "The State of CX Report 2025" värskeimad trendid ja õppige, kuidas tehisintellekt ning sujuv mitmekanaliline teenindus aitavad teie organisatsioonil kliente hoida.

Loe rohkem
image

10 võrgu turvalisuse nõuannet: kuidas kaitsta oma ettevõtte IT infrastruktuuri

Avastage 10 praktilist nõuannet, kuidas parandada võrgu turvalisust ja kaitsta oma ettevõtte IT infrastruktuuri. Alates paroolide tugevdamisest kuni intsidentide käsitlemise plaanini – samm-sammult turvalisema võrgu suunas.

Loe rohkem
image

6 taset klientide ja töötajate kogemuste orkestreerimise arengus

Siit saate teada, kuidas tehisintellekt mõjutab klientide ja töötajate kogemuste korraldamist. Artiklis vaadeldakse 6 arengutaset – manuaalsetest protsessidest universaalse automatiseerimiseni –, mis aitavad organisatsioonidel tulevase kasvu jaoks süsteeme, protsesse ja poliitikaid optimeerida.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuste Klubi külastas Enefit Estonia’t - ideed, innovatsioonid ja vaade, mida ei unusta kunagi!

Vaadake, kuidas Eesti juhtivad kontaktikeskused kasutavad Genesys Cloudi kliendikogemuse arendamiseks. Põhipunktid Contact Center Club külastusest Enefitisse: hübriidtöö, NPS parimad tavad, pettuste ennetamine ja uuendused kontaktikeskustes. Korraldaja Adventus Solutions.

Loe rohkem
image

Juhtmega ja juhtmeta võrkude tulevik: hübriidvõrkude kujundamine tänapäeva ettevõtetes

Uurige, kuidas arendada LAN- ja WLAN-võrke Wi-Fi 6/7, AI automatiseerimise ja Zero Trust turvalisusega. Adventus Solutions 2025. aasta veebiseminari kokkuvõte.

Loe rohkem
image

Peamised tähelepanekud ürituselt „Kliendikogemus – mida peaksid teadma 2025. aastaks!“

Tehnoloogia ja tehisintellekt muudavad klienditeenindust - see muutub kiiremaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Uuri uusimaid kontaktikeskuse trende ja ERGO kogemust Genesys Cloudiga “Customer Experience 2025” Balti üritusel.

Loe rohkem
image

Muutuste juhtimine kontaktkeskustes – inspireeriv külastus LMT-sse

Vaata peamisi tähelepanekuid Kontaktikeskuse Klubi visiidilt LMT-sse: vestlusrobotite kasutamine, muutuste juhtimise strateegiad, sisekommunikatsioon ja tulemuslikkuse jälgimine – kogemusi jagasid Läti juhtivad kontaktkeskuste professionaalid.

Loe rohkem