Tagasi blogisse
image
#ContactCenters
#CX
#EX

29 kõige olulisemat kontaktkeskuse näitajat ja mõõdikut

2025-03-05

Kõnekeskused on kliendikogemuse jõuallikas, kuid edu võti on õigete KPI näitajate jälgimine. Oleme koostanud 29 kõige olulisemat mõõdikut ja KPI-d, mis aitavad hinnata klientide rahulolu ja kontaktkeskuse töö efektiivsust.

Vaadake 29 kõige olulisemat kontaktikeskuse mõõdikut:
  1. Esimene kontakti lahendus (First-Contact Resolution - FCR)
  2. Soovitusindeks (Net Promoter Score - NPS)
  3. Kliendi pingutuse skoor (Customer Effort Score - CES)
  4. Kliendi rahulolu (Customer Satisfaction - CSAT)
  5. Esimese vastuse aeg (First Response Time - FRT)
  6. Blokeeritud kõnede protsent (Percentage of Calls Blocked)
  7. Keskmine loobumise määr (Average Call Abandonment Rate)
  8. Töödeldud kõnede arv (Calls Handled)
  9. Kõne maksumus (Cost per Call - CPC)
  10. Keskmine kõne kestus (Average Call Length)
  11. Uute kõnede määr (Repeat Call Rate)
  12. Kanali hoidmise määr (Channel Containment Rate)
  13. Keskmine vastuskiirus (Average Speed of Answer - ASA)
  14. Keskmine töötlemise aeg (Average Handle Time - AHT)
  15. Keskmine kõnejärgne töötlemise aeg (Average After-Call Work Time)


ja veel palju muid mõõdikuid!

Vaadake täielikku loendit koos selgituste ja valemitega!

Adventus Solutions kasutab Genesysi tehnoloogiaid, et aidata ettevõtetel parandada kontaktikeskuste tegevust. Võtke meiega ühendust – aitame hea meelega!

Seotud artiklid

image

The State of Customer Experience: mida peab teadma iga kontaktikeskuse juht

Üle poole tarbijatest loobub pärast kahte halba kogemust. Avastage "The State of CX Report 2025" värskeimad trendid ja õppige, kuidas tehisintellekt ning sujuv mitmekanaliline teenindus aitavad teie organisatsioonil kliente hoida.

Loe rohkem
image

6 taset klientide ja töötajate kogemuste orkestreerimise arengus

Siit saate teada, kuidas tehisintellekt mõjutab klientide ja töötajate kogemuste korraldamist. Artiklis vaadeldakse 6 arengutaset – manuaalsetest protsessidest universaalse automatiseerimiseni –, mis aitavad organisatsioonidel tulevase kasvu jaoks süsteeme, protsesse ja poliitikaid optimeerida.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuste Klubi külastas Enefit Estonia’t - ideed, innovatsioonid ja vaade, mida ei unusta kunagi!

Vaadake, kuidas Eesti juhtivad kontaktikeskused kasutavad Genesys Cloudi kliendikogemuse arendamiseks. Põhipunktid Contact Center Club külastusest Enefitisse: hübriidtöö, NPS parimad tavad, pettuste ennetamine ja uuendused kontaktikeskustes. Korraldaja Adventus Solutions.

Loe rohkem
image

Peamised tähelepanekud ürituselt „Kliendikogemus – mida peaksid teadma 2025. aastaks!“

Tehnoloogia ja tehisintellekt muudavad klienditeenindust - see muutub kiiremaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Uuri uusimaid kontaktikeskuse trende ja ERGO kogemust Genesys Cloudiga “Customer Experience 2025” Balti üritusel.

Loe rohkem
image

Muutuste juhtimine kontaktkeskustes – inspireeriv külastus LMT-sse

Vaata peamisi tähelepanekuid Kontaktikeskuse Klubi visiidilt LMT-sse: vestlusrobotite kasutamine, muutuste juhtimise strateegiad, sisekommunikatsioon ja tulemuslikkuse jälgimine – kogemusi jagasid Läti juhtivad kontaktkeskuste professionaalid.

Loe rohkem
image

Klienditeekonna juhtimine kontaktkeskustes: strateegiline juhend

Uurige, kuidas kontaktkeskused saavad koostada klienditeekonna juhtimise plaani, kaardistada kogemusi, vältida kitsaskohti ja parandada kliendikogemust andmete, tehisintellekti ja omnichannel-strateegia abil.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses: ülevaated kontaktikeskuse klubi eriseansist

Tehisintellekti ja automatiseerimise võimalused kontaktikeskustes: praktilised näited, sealhulgas AI-põhised tekst-kõne lahendused Balti keeltes, vestlusrobotid ja reaalajas tugi agentidele. Uurige, kuidas AI parandab kliendikogemust, säilitades samal ajal inimliku empaatia.

Loe rohkem
image

Top 9 kontaktikeskuste trendi 2025. aastaks

Tutvu 2025. aasta olulisemate kontaktkeskuste trendidega - pilverakendused, tehisintellekt, mitmekanaliline tugi ja klienditeekonna juhtimine. Vaata, kuidas Balti ettevõtted kohanevad uue digitaalse reaalsusega.

Loe rohkem