Tagasi blogisse
image
#Events

Adventus Solutions korraldas balti riikidele seminari "Tutvu klienditeeninduse valdkonna uuendustega"

2022-09-20

Uuenduslike ja ühislahenduste kasutamine kõnekeskuste ehk klienditoe töös on üks peamistest eeldustest organisatsiooni ja kliendi vahelise tõhusa kommunikatsiooni tagamiseks, tõdesid Riias toimunud Adventus Solutions korraldatud Baltikumi seminaril „Tutvu klienditeenuse valdkonna uuendustega“ osalenud IT&T eksperdid.

Ekspertide hinnangul on peamised tulevikusuundumused videoside (nii videosalvestiste kui ka otseside) rolli suurenemine ja kõikide sidekanalite ühte IT-platvormi ühendamine.

Tänavu osalesid üritusel 50 inimest, nende hulgas ka Baltikumi suuremate ettevõtete kõnekeskuste juhatajad ja spetsialistid ning IT spetsialistid. Ürituse eksperdid olid maailmas tunnustatud kõnekeskuste tehnoloogiate tootjad: Alcatel-Lucent, Genesys, Jabra.

Seotud artiklid

image

Kvaliteedijuhtimine kontaktkeskustes: Kontaktikeskuste klubi külastas ERGO Latvia

Contact Center Club külastas ERGO Lätit, et jagada kogemusi kvaliteedijuhtimisest kontaktkeskustes. Arutati vestluste hindamisstandardeid, tõhusa tagasiside andmist agentidele ja Genesys Cloud tööriistu, mis parandavad agentide tulemuslikkust, empaatiat ja aktiivse kuulamise oskusi klienditeeninduses.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuste Klubi külastas Töötukassat - robotid, näitajad ja parimad tavad

Avastage peamised tähelepanekud Kontaktikeskuste Klubi visiidilt Töötukassasse: nutikad vestlusrobotid, mis vähendavad vestluste mahtu, suurepärane agentide tõhusus ja Genesys Cloud koosvaatamise funktsioon töös. Tõelised näited sellest, kuidas digitaalsed tööriistad ja inimteenindus loovad suurepärast kliendikogemust.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuste Klubi külastas Enefit Estonia’t - ideed, innovatsioonid ja vaade, mida ei unusta kunagi!

Vaadake, kuidas Eesti juhtivad kontaktikeskused kasutavad Genesys Cloudi kliendikogemuse arendamiseks. Põhipunktid Contact Center Club külastusest Enefitisse: hübriidtöö, NPS parimad tavad, pettuste ennetamine ja uuendused kontaktikeskustes. Korraldaja Adventus Solutions.

Loe rohkem
image

Juhtmega ja juhtmeta võrkude tulevik: hübriidvõrkude kujundamine tänapäeva ettevõtetes

Uurige, kuidas arendada LAN- ja WLAN-võrke Wi-Fi 6/7, AI automatiseerimise ja Zero Trust turvalisusega. Adventus Solutions 2025. aasta veebiseminari kokkuvõte.

Loe rohkem
image

Peamised tähelepanekud ürituselt „Kliendikogemus – mida peaksid teadma 2025. aastaks!“

Tehnoloogia ja tehisintellekt muudavad klienditeenindust - see muutub kiiremaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Uuri uusimaid kontaktikeskuse trende ja ERGO kogemust Genesys Cloudiga “Customer Experience 2025” Balti üritusel.

Loe rohkem
image

Muutuste juhtimine kontaktkeskustes – inspireeriv külastus LMT-sse

Vaata peamisi tähelepanekuid Kontaktikeskuse Klubi visiidilt LMT-sse: vestlusrobotite kasutamine, muutuste juhtimise strateegiad, sisekommunikatsioon ja tulemuslikkuse jälgimine – kogemusi jagasid Läti juhtivad kontaktkeskuste professionaalid.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses: ülevaated kontaktikeskuse klubi eriseansist

Tehisintellekti ja automatiseerimise võimalused kontaktikeskustes: praktilised näited, sealhulgas AI-põhised tekst-kõne lahendused Balti keeltes, vestlusrobotid ja reaalajas tugi agentidele. Uurige, kuidas AI parandab kliendikogemust, säilitades samal ajal inimliku empaatia.

Loe rohkem
image

Eesti Kontaktkeskuste Klubi avamine

Avasta Eesti Kontaktkeskuste Klubi – uus professionaalne kogukond kontaktkeskuste juhtidele, kus jagatakse parimaid praktikaid, arendatakse kliendikogemust ja õpitakse tundma uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.

Loe rohkem