Tagasi blogisse
image
#Events

Adventus Solutions korraldas balti riikidele seminari "Tutvu klienditeeninduse valdkonna uuendustega"

2022-09-20

Uuenduslike ja ühislahenduste kasutamine kõnekeskuste ehk klienditoe töös on üks peamistest eeldustest organisatsiooni ja kliendi vahelise tõhusa kommunikatsiooni tagamiseks, tõdesid Riias toimunud Adventus Solutions korraldatud Baltikumi seminaril „Tutvu klienditeenuse valdkonna uuendustega“ osalenud IT&T eksperdid.

Ekspertide hinnangul on peamised tulevikusuundumused videoside (nii videosalvestiste kui ka otseside) rolli suurenemine ja kõikide sidekanalite ühte IT-platvormi ühendamine.

Tänavu osalesid üritusel 50 inimest, nende hulgas ka Baltikumi suuremate ettevõtete kõnekeskuste juhatajad ja spetsialistid ning IT spetsialistid. Ürituse eksperdid olid maailmas tunnustatud kõnekeskuste tehnoloogiate tootjad: Alcatel-Lucent, Genesys, Jabra.

Seotud artiklid

image

Sel aastal tähistasime Adventuse meeskonna 30. juubelit!

Meie meeskond tähistab juubelit! Alates algusest 1994. aastal kuni tänapäevani – täname kliente ja partnereid ühise teekonna eest.

Loe rohkem
image

Kontaktiklubi 1. aastapäev: ideede täis ja väärtuslik aasta!

Kontaktikeskuse Klubi tähistab 1. sünnipäeva! Genesys platvormi uuendustest kuni innovatiivsete kasvustrateegiateni – avastage, kuidas see kogukond aitab täiustada äriprotsesse, edendada tehnoloogia kasutuselevõttu ja parandada KPI-de saavutamist.

Loe rohkem
image

Tere tulemast meie uuele veebisaidile

Oleme täielikult uuendanud oma veebilehe, lisades kaasaegse disaini, parendatud navigeerimise ja uued funktsioonid – kõik selleks, et muuta kasutamine lihtsamaks ja teabe leidmise kiiremaks.

Loe rohkem
image

Andmesidevõrkude areng: trendid, mis määravad muutused aastaks 2025

Siit saate teada andmesidevõrkude suundumuste kohta: WiFi 7 versus WiFi 6, LAN-trendid 2025, võrguhalduse tulevik – mis juhib tööstuse ümberkujundamist ja tehnoloogilist arengut.

Loe rohkem
image

Kontaktkeskuseklubi visiit GASO juurde

Lühike visiit GASO juurde: külastasime GASO klienditeeninduse ja hädaabiteenistuse 24/7 kontaktpunkte, et tutvuda nende tööga. Jagasime kogemusi Teadusuuringute Ühiskeskuse kontaktpunktide KPI mõõtmise, töötajate motivatsioonimeetodite ja kontaktkeskuse juhirolli kohta koolitajana.

Loe rohkem
image

Ülevaade üritusest: "Kliendikogemus – mida pead teadma aastal 2024!"

Adventus Solutions korraldas koostöös tootja Genesysega eksklusiivse ürituse kontaktkeskuste juhtidele. See oli suurepärane võimalus valdkonna professionaalidele kohtuda, arutada uusimate kontaktkeskuste tehnoloogiate üle, õppida valdkonna liidritelt ja saada inspiratsiooni Eesti Energia/ENEFITi kliendiloost.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuse Klubi külastus Citadele panka

Hiljuti oli Kontaktikeskuse klubi liikmetel võimalus külastada Citadele panga Sky Branch kontaktkeskust, et saada põhjalik ülevaade oma igapäevategevusest. Külastus andis võimaluse tutvuda nende klienditeeninduslahendustega, sealhulgas efektiivse tehisintellektist juhitava vestlusbotiga, mis on juba panga kodulehele integreeritud.

Loe rohkem
image

Läti Kontaktkeskuste Klubi põnev külaskäik Enefit

Enefit kontaktkeskus pakub laia valikut teenuseid alates arvetaotluste menetlemisest kuni lepingu pikendamise, elektri- ja päikesepaneelide küsimusteni.

Loe rohkem