Adventus solutions saavutas genesyse auhinna
Adventus Solutions saavutas auhinna kategoorias "2016 aasta parim Balti partner". Auhinnad anti kätte igaaastasel partnerite üritusel CX17 BRUSSELS, kus Genesys tunnustas partnereid 2016 aasta saavutuste eest. Üritus toimus Brüsselis, Belgias 7-9 juuni.
Seotud artiklid
Sel aastal tähistasime Adventuse meeskonna 30. juubelit!
Meie meeskond tähistab juubelit! Alates algusest 1994. aastal kuni tänapäevani – täname kliente ja partnereid ühise teekonna eest.
Loe rohkemKontaktiklubi 1. aastapäev: ideede täis ja väärtuslik aasta!
Kontaktikeskuse Klubi tähistab 1. sünnipäeva! Genesys platvormi uuendustest kuni innovatiivsete kasvustrateegiateni – avastage, kuidas see kogukond aitab täiustada äriprotsesse, edendada tehnoloogia kasutuselevõttu ja parandada KPI-de saavutamist.
Loe rohkemTere tulemast meie uuele veebisaidile
Oleme täielikult uuendanud oma veebilehe, lisades kaasaegse disaini, parendatud navigeerimise ja uued funktsioonid – kõik selleks, et muuta kasutamine lihtsamaks ja teabe leidmise kiiremaks.
Loe rohkemAndmesidevõrkude areng: trendid, mis määravad muutused aastaks 2025
Siit saate teada andmesidevõrkude suundumuste kohta: WiFi 7 versus WiFi 6, LAN-trendid 2025, võrguhalduse tulevik – mis juhib tööstuse ümberkujundamist ja tehnoloogilist arengut.
Loe rohkemKontaktkeskuseklubi visiit GASO juurde
Lühike visiit GASO juurde: külastasime GASO klienditeeninduse ja hädaabiteenistuse 24/7 kontaktpunkte, et tutvuda nende tööga. Jagasime kogemusi Teadusuuringute Ühiskeskuse kontaktpunktide KPI mõõtmise, töötajate motivatsioonimeetodite ja kontaktkeskuse juhirolli kohta koolitajana.
Loe rohkemÜlevaade üritusest: "Kliendikogemus – mida pead teadma aastal 2024!"
Adventus Solutions korraldas koostöös tootja Genesysega eksklusiivse ürituse kontaktkeskuste juhtidele. See oli suurepärane võimalus valdkonna professionaalidele kohtuda, arutada uusimate kontaktkeskuste tehnoloogiate üle, õppida valdkonna liidritelt ja saada inspiratsiooni Eesti Energia/ENEFITi kliendiloost.
Loe rohkemKontaktikeskuse Klubi külastus Citadele panka
Hiljuti oli Kontaktikeskuse klubi liikmetel võimalus külastada Citadele panga Sky Branch kontaktkeskust, et saada põhjalik ülevaade oma igapäevategevusest. Külastus andis võimaluse tutvuda nende klienditeeninduslahendustega, sealhulgas efektiivse tehisintellektist juhitava vestlusbotiga, mis on juba panga kodulehele integreeritud.
Loe rohkemLäti Kontaktkeskuste Klubi põnev külaskäik Enefit
Enefit kontaktkeskus pakub laia valikut teenuseid alates arvetaotluste menetlemisest kuni lepingu pikendamise, elektri- ja päikesepaneelide küsimusteni.
Loe rohkem