Tagasi blogisse
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Kontaktkeskuseklubi visiit GASO juurde

2024-11-07

Lühike pilt: 

✅ Külastasime GASO klienditeeninduse ja hädaabiteenistuse 24/7 kontaktpunkte, et tutvuda nende tööga.

✅ Jagasime kogemusi seoses KPI mõõtmisega kontaktkeskustes, töötajate motivatsioonimeetoditega ja kontaktkeskuse juhi rolliga koolitajana 📈

Gaasivarustussüsteemi haldurina töötleb GASO sadu kõnesid ja e-kirju päevas, käsitledes tehnilisi küsimusi, korraldades meistrikülastusi ja võttes vastu arvestinäitajaid.

Suur tänu Anda Serge ekskursiooni ja esitluse eest! Saime teada ühendatud ja kogenud GASO meeskonnast ja igakuisest koolitusest, mis säilitab operaatorite kõrgetasemelise pädevuse. Arutelude käigus jagasid klubi liikmed kogemusi KPI mõõtmise kohta Genesys KC platvormiga ning KC juhi rolli tähtsust töötajate psühhoemotsionaalse heaolu tagamisel. Mõned klubi liikmed omandavad juba õpetamisoskusi, et seda abi veelgi kvaliteetsemaks muuta.

Kontaktikeskuse klubi liikmed esindavad airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, Booking group, GASO ja Latvijas Pasts, Latvijas mobilais telefons – ettevõtteid, mis pakuvad iga päev suurepärast klienditeenindust. Klubi korraldajad - Adventus Solutions - kontaktikeskuse eksperdid, kellel on antud valdkonnas rohkem kui 25-aastane kogemus.

Eksklusiivne Kontaktikeskuse klubi Läti juhtivate ettevõtete kontaktkeskuste juhte. Eesmärgiga luua professionaalne kogukond, kus jagada kogemusi, parandada klienditeeninduse standardeid ja õppida uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.

Kui soovid rohkem teada saada või kontaktikeskuse klubi liikmeks saada, võta meiega ühendust.

image

Seotud artiklid

image

Tehisintellekt tegevuses: ülevaated kontaktikeskuse klubi eriseansist

Tehisintellekti ja automatiseerimise võimalused kontaktikeskustes: praktilised näited, sealhulgas AI-põhised tekst-kõne lahendused Balti keeltes, vestlusrobotid ja reaalajas tugi agentidele. Uurige, kuidas AI parandab kliendikogemust, säilitades samal ajal inimliku empaatia.

Loe rohkem
image

Top 9 kontaktikeskuste trendi 2025. aastaks

Tutvu 2025. aasta olulisemate kontaktkeskuste trendidega - pilverakendused, tehisintellekt, mitmekanaliline tugi ja klienditeekonna juhtimine. Vaata, kuidas Balti ettevõtted kohanevad uue digitaalse reaalsusega.

Loe rohkem
image

Eesti Kontaktkeskuste Klubi avamine

Avasta Eesti Kontaktkeskuste Klubi – uus professionaalne kogukond kontaktkeskuste juhtidele, kus jagatakse parimaid praktikaid, arendatakse kliendikogemust ja õpitakse tundma uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.

Loe rohkem
image

29 kõige olulisemat kontaktkeskuse näitajat ja mõõdikut

Vaatleme 29 olulisemat kontaktkeskuse mõõdikut, sealhulgas First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) ja muud. Uurige, kuidas jälgida peamisi tulemuslikkuse näitajaid (KPI), et saavutada paremaid tulemusi. Sisaldab täielikku nimekirja selgitustega ja valemitega.

Loe rohkem
image

Kontaktkeskuseklubi visiit Booking Group

Ülevaade KC-klubi visiidist Booking Groupi kontaktikeskuses: Uurisime, kuidas Booking Groupi globaalne autorenditoe meeskond igapäevaselt haldab kõnesid ja e-kirju. Vaatasime ettevõtte tehisintellekti (AI) tööriista, mis lihtsustab vestluste kvaliteedi hindamist.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses

Kuidas tehisintellekt mõjutab tuleviku töökeskkonda? Saage teada, kuidas TI optimeerib andmete haldamist, tugevdab turvalisust ja muudab kasutajakogemust, muutes protsessid lihtsamaks ja tõhusamaks.

Loe rohkem
image

Sel aastal tähistasime Adventuse meeskonna 30. juubelit!

Meie meeskond tähistab juubelit! Alates algusest 1994. aastal kuni tänapäevani – täname kliente ja partnereid ühise teekonna eest.

Loe rohkem
image

Kontaktiklubi 1. aastapäev: ideede täis ja väärtuslik aasta!

Kontaktikeskuse Klubi tähistab 1. sünnipäeva! Genesys platvormi uuendustest kuni innovatiivsete kasvustrateegiateni – avastage, kuidas see kogukond aitab täiustada äriprotsesse, edendada tehnoloogia kasutuselevõttu ja parandada KPI-de saavutamist.

Loe rohkem