Tagasi blogisse
image
#ContactCenters
#CX
#DigitalAge

Kuidas kõnetada digiajastu klienti?

2024-04-16

BiSMART Forum 2016 | RIIA

Elame ajal, mil suhtlemine on muutumas digitaalseks. Ka kliendid eelistavad üha enam suhelda ettevõttega sotsiaalvõrgustike, mobiilirakenduste, jututubade ja e-posti teel, muutunud on ostuharjumused – eelistatakse veebipoode. Et mitte kaotada oma positsiooni või vastupidi – võita uusi kliente, peavad ettevõtted mõtlema ja tähelepanelikult jälgima oma klientide harjumuste muutumist. Veelgi enam – tuleb muutuda ka ise, et rääkida oma klientidega sellises keeles, millest nad aru saavad, ning kanalites, mida nad kasutavad.

Seetõttu pakkus platvormi BiSMART partner, IT- ja sidetehnoloogia lahenduste ettevõte Adventus Solutions üritusel BiSMART Forum 24.11.2016 välja aktuaalse teema: digiajastu kliendi kaasamine (Customer engagement in Digital World). Sellest kõneleb ka maailma juhtiva paljukanalise kliendikommunikatsiooni ja kliendikeskuste lahenduste väljatöötamisega tegeleva ettevõtte Genesys digikanalite strateegiline ärijuht Richard McCrossan.

„Digitehnoloogiad on muutnud seda, kuidas kliendid soovivad ettevõttega suhelda, seetõttu on minu peaeesmärk aidata ettevõtete juhtidel mõista, kuidas nad saavad rahuldada nõudliku digitaalse kliendi vajadusi. Samuti soovin rääkida olulisematest asjadest ja tähtsamatest sammudest, mida tuleb teha selleks, et ettevõte jõuaks võimalikult tõhusalt digitaalse kliendini. Arvan, et see teema on aktuaalne iga suurusega ja valdkonna ettevõtte müügi, turunduse, äriarenduse või klientide lojaalsuse eest vastutavatele juhtidele,“ leiab Richard.

Eksperdi sõnul on üks esimesi samme digiajastu kliendi kaasamisel selliste sidekanalite tagamine, mida soovib kasutada ettevõtte klient – mobiilseadmed, veebisait, suhtlusvõrgustikud, asjade internet ja nii edasi.

„Kõige olulisem on pidada neis kanalites kinni süstemaatilisusest ja et need ei oleks üksteisega vastuolus. See tähendab, et ka töötajatele peab olema kättesaadav mugav ja ühtne platvorm, mille kaudu juhtida kõiki neid kanaleid, mis võimaldab reaalajas kliendiga isikustatult suhelda ja aitab otsuste vastuvõtmisel,“ selgitab McCrossan.

McCrossan lisab ka, et ettevõtte digitaalse ümberkujundamise oluline osa on selliste platvormide loomine, mis tagavad märkamatu ülemineku automaatsetelt protsessidelt iseteenindusele ning võimaluse kõnetada ostjat ennetavalt sel hetkel, kui tal on tekkinud vajadus.

Kutsume üles vaatama väikest näidet – lahendust, mille Genesys on loonud ühele maailma sidevaldkonna suurettevõttele: Vodafone https://www.youtube.com/watch?v=rTYlhxCuAOk.

Lähema teabe saamiseks palume vaadata BiSMART Forum 2016 siin asuvaid materjale http://bismart.lv/en/event-archive/bismart-forum-65.

Seotud artiklid

image

Juhtmega ja juhtmeta võrkude tulevik: hübriidvõrkude kujundamine tänapäeva ettevõtetes

Uurige, kuidas arendada LAN- ja WLAN-võrke Wi-Fi 6/7, AI automatiseerimise ja Zero Trust turvalisusega. Adventus Solutions 2025. aasta veebiseminari kokkuvõte.

Loe rohkem
image

Peamised tähelepanekud ürituselt „Kliendikogemus – mida peaksid teadma 2025. aastaks!“

Tehnoloogia ja tehisintellekt muudavad klienditeenindust - see muutub kiiremaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Uuri uusimaid kontaktikeskuse trende ja ERGO kogemust Genesys Cloudiga “Customer Experience 2025” Balti üritusel.

Loe rohkem
image

Muutuste juhtimine kontaktkeskustes – inspireeriv külastus LMT-sse

Vaata peamisi tähelepanekuid Kontaktikeskuse Klubi visiidilt LMT-sse: vestlusrobotite kasutamine, muutuste juhtimise strateegiad, sisekommunikatsioon ja tulemuslikkuse jälgimine – kogemusi jagasid Läti juhtivad kontaktkeskuste professionaalid.

Loe rohkem
image

Klienditeekonna juhtimine kontaktkeskustes: strateegiline juhend

Uurige, kuidas kontaktkeskused saavad koostada klienditeekonna juhtimise plaani, kaardistada kogemusi, vältida kitsaskohti ja parandada kliendikogemust andmete, tehisintellekti ja omnichannel-strateegia abil.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses: ülevaated kontaktikeskuse klubi eriseansist

Tehisintellekti ja automatiseerimise võimalused kontaktikeskustes: praktilised näited, sealhulgas AI-põhised tekst-kõne lahendused Balti keeltes, vestlusrobotid ja reaalajas tugi agentidele. Uurige, kuidas AI parandab kliendikogemust, säilitades samal ajal inimliku empaatia.

Loe rohkem
image

Top 9 kontaktikeskuste trendi 2025. aastaks

Tutvu 2025. aasta olulisemate kontaktkeskuste trendidega - pilverakendused, tehisintellekt, mitmekanaliline tugi ja klienditeekonna juhtimine. Vaata, kuidas Balti ettevõtted kohanevad uue digitaalse reaalsusega.

Loe rohkem
image

Eesti Kontaktkeskuste Klubi avamine

Avasta Eesti Kontaktkeskuste Klubi – uus professionaalne kogukond kontaktkeskuste juhtidele, kus jagatakse parimaid praktikaid, arendatakse kliendikogemust ja õpitakse tundma uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.

Loe rohkem
image

29 kõige olulisemat kontaktkeskuse näitajat ja mõõdikut

Vaatleme 29 olulisemat kontaktkeskuse mõõdikut, sealhulgas First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) ja muud. Uurige, kuidas jälgida peamisi tulemuslikkuse näitajaid (KPI), et saavutada paremaid tulemusi. Sisaldab täielikku nimekirja selgitustega ja valemitega.

Loe rohkem