
Muutuste juhtimine kontaktkeskustes – inspireeriv külastus LMT-sse
Kontaktikeskuse klubi raames külastasime LMT-d, kus saime teada, kuidas nende meeskond professionaalselt tegeleb sadade kliendikõnede ja e-kirjadega päevas 24/7 – nii teabe pakkumisel kui ka tehniliste probleemide lahendamisel.
✅ Jagasime oma kogemust klienditeeninduses vestlusrobotite kasutamisest
✅ Arutasime kontaktkeskustes muudatuste juhtimist – kuidas uut rakendada mitte ainult öeldes, kuidas see olema saab, vaid näidates töötajatele teed, pakkudes näiteid, tööriistu ja tuge.
✅ Praktilised soovitused – alates suhtlusest kuni tulemuslikkuse mõõtmiseni – osalejate muutuste juhtimise kogemus oli tõeliselt väärtuslik!
Suur tänu Zane Jēkabsone sooja vastuvõtu ja võimaluse eest LMT kogemustest õppida!
Kontaktikeskuse klubi liikmed esindavad airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, Economy Bookings (Booking group), GASO, Latvijas Pasts ja Latvijas mobilais telefons – ettevõtteid, mis pakuvad iga päev suurepärast klienditeenindust. Klubi korraldajad - Adventus Solutions - kontaktikeskuse eksperdid, kellel on antud valdkonnas rohkem kui 25-aastane kogemus.
Eksklusiivne Kontaktikeskuse klubi Läti juhtivate ettevõtete kontaktkeskuste juhte. Eesmärgiga luua professionaalne kogukond, kus jagada kogemusi, parandada klienditeeninduse standardeid ja õppida uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.
Kui soovid rohkem teada saada või kontaktikeskuse klubi liikmeks saada, võta meiega ühendust.