
Tehisintellekt tegevuses: ülevaated kontaktikeskuse klubi eriseansist
Erisessioon oli pühendatud ühele aktuaalsemale teemale – tehisintellekti kasutamisele ja automatiseerimisele kontaktkeskustes.
✅ Peamised järeldused
Klubiliikmed jagasid praktilisi näiteid, mida nad on oma ettevõtetes juba rakendanud:
- AI-abiga tekst kõneks (Text-to-Speech) balti keeltes
- Vestlusbotid ettevõtete veebisaitidel ja kliendirakendustes
- AI Copilot lahendused, mis toetavad agente nende igapäevatöös
Üha enam tuntakse huvi ka Conversational AI lahenduste vastu – et tõhusamalt käsitleda esmakontakti kliendiga ja korduma kippuvaid küsimusi, vabastades agentide aega keerukamate ülesannete jaoks.
Kuigi tehisintellekt aitab infot struktureerida ja kiireid vastuseid pakkuda, on elav inimkontakt siiski asendamatu – eriti kui vestlus nõuab nüansirikast probleemide lahendamist või ebastandardset lähenemist.
Kontaktikeskuse klubi liikmed esindavad airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, Economy Bookings (Booking group), GASO, Latvijas Pasts ja Latvijas mobilais telefons – ettevõtteid, mis pakuvad iga päev suurepärast klienditeenindust. Klubi korraldajad - Adventus Solutions - kontaktikeskuse eksperdid, kellel on antud valdkonnas rohkem kui 25-aastane kogemus.
Eksklusiivne Kontaktikeskuse klubi Läti juhtivate ettevõtete kontaktkeskuste juhte. Eesmärgiga luua professionaalne kogukond, kus jagada kogemusi, parandada klienditeeninduse standardeid ja õppida uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.
Kui soovid rohkem teada saada või kontaktikeskuse klubi liikmeks saada, võta meiega ühendust.