Tagasi blogisse
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events
#AI

Tehisintellekt tegevuses: ülevaated kontaktikeskuse klubi eriseansist

2025-04-23

Erisessioon oli pühendatud ühele aktuaalsemale teemale – tehisintellekti kasutamisele ja automatiseerimisele kontaktkeskustes. 

Peamised järeldused

Klubiliikmed jagasid praktilisi näiteid, mida nad on oma ettevõtetes juba rakendanud:

  • AI-abiga tekst kõneks (Text-to-Speech) balti keeltes
  • Vestlusbotid ettevõtete veebisaitidel ja kliendirakendustes
  • AI Copilot lahendused, mis toetavad agente nende igapäevatöös

Üha enam tuntakse huvi ka Conversational AI lahenduste vastu – et tõhusamalt käsitleda esmakontakti kliendiga ja korduma kippuvaid küsimusi, vabastades agentide aega keerukamate ülesannete jaoks.

Kuigi tehisintellekt aitab infot struktureerida ja kiireid vastuseid pakkuda, on elav inimkontakt siiski asendamatu – eriti kui vestlus nõuab nüansirikast probleemide lahendamist või ebastandardset lähenemist.

Kontaktikeskuse klubi liikmed esindavad airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, Economy Bookings (Booking group), GASO, Latvijas Pasts ja Latvijas mobilais telefons – ettevõtteid, mis pakuvad iga päev suurepärast klienditeenindust. Klubi korraldajad - Adventus Solutions - kontaktikeskuse eksperdid, kellel on antud valdkonnas rohkem kui 25-aastane kogemus.

Eksklusiivne Kontaktikeskuse klubi Läti juhtivate ettevõtete kontaktkeskuste juhte. Eesmärgiga luua professionaalne kogukond, kus jagada kogemusi, parandada klienditeeninduse standardeid ja õppida uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.

Kui soovid rohkem teada saada või kontaktikeskuse klubi liikmeks saada, võta meiega ühendust.

Seotud artiklid

image

Juhtmega ja juhtmeta võrkude tulevik: hübriidvõrkude kujundamine tänapäeva ettevõtetes

Uurige, kuidas arendada LAN- ja WLAN-võrke Wi-Fi 6/7, AI automatiseerimise ja Zero Trust turvalisusega. Adventus Solutions 2025. aasta veebiseminari kokkuvõte.

Loe rohkem
image

Peamised tähelepanekud ürituselt „Kliendikogemus – mida peaksid teadma 2025. aastaks!“

Tehnoloogia ja tehisintellekt muudavad klienditeenindust - see muutub kiiremaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Uuri uusimaid kontaktikeskuse trende ja ERGO kogemust Genesys Cloudiga “Customer Experience 2025” Balti üritusel.

Loe rohkem
image

Muutuste juhtimine kontaktkeskustes – inspireeriv külastus LMT-sse

Vaata peamisi tähelepanekuid Kontaktikeskuse Klubi visiidilt LMT-sse: vestlusrobotite kasutamine, muutuste juhtimise strateegiad, sisekommunikatsioon ja tulemuslikkuse jälgimine – kogemusi jagasid Läti juhtivad kontaktkeskuste professionaalid.

Loe rohkem
image

Klienditeekonna juhtimine kontaktkeskustes: strateegiline juhend

Uurige, kuidas kontaktkeskused saavad koostada klienditeekonna juhtimise plaani, kaardistada kogemusi, vältida kitsaskohti ja parandada kliendikogemust andmete, tehisintellekti ja omnichannel-strateegia abil.

Loe rohkem
image

Top 9 kontaktikeskuste trendi 2025. aastaks

Tutvu 2025. aasta olulisemate kontaktkeskuste trendidega - pilverakendused, tehisintellekt, mitmekanaliline tugi ja klienditeekonna juhtimine. Vaata, kuidas Balti ettevõtted kohanevad uue digitaalse reaalsusega.

Loe rohkem
image

Eesti Kontaktkeskuste Klubi avamine

Avasta Eesti Kontaktkeskuste Klubi – uus professionaalne kogukond kontaktkeskuste juhtidele, kus jagatakse parimaid praktikaid, arendatakse kliendikogemust ja õpitakse tundma uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.

Loe rohkem
image

Trendid 2025: videokonverentsid

Tutvuge 2025. aasta videokonverentsitehnoloogia uusimate trendidega, sealhulgas AI täiustatud funktsioonidega, nutikate hübriidtöö lahendustega, kõik-ühes süsteemidega ja lihtsustatud kasutajakogemusega. Uurige, kuidas need uuendused parandavad koostööd ja tõhusust ettevõtetes, haridusasutustes ja kaugmeeskondades.

Loe rohkem