Uuringud tõendavad, et 90% teateid loetakse kolme minuti jooksul pärast kohalejõudmist – see näitab eksimatult, kui tähtis on tänapäeval suhtlemine reaalajas.
Ettevõtted võivad lihtsaid vahendeid kasutades saada olulisi eeliseid, näiteks e-posti pistikprogrammiga, mis lubab kasutajal kohe ühendust võtta oma kontaktidega, avamata selleks eraldi programmi, ning lubab ka teha näiteks click-to-call, click-to-SMS, click-to-IM (instant message) samme otse e-posti rakendusest. See on väga hea viis suurendada efektiivsust ja vähendada kulusid.
Ka konverentskõned on muutunud reaalajas suhtlemise nurgakiviks. Valides IP-PBX veenduge, et sellel on kvaliteetsete konverentskõnede funktsioonid (lairiba heli, müravähendus jt).
Kui “vanamoeliselt” see ka ei näiks, tõendavad küsitlused, et paljude ettevõtete töötajad kasutavad endiselt paberkandjal aadressiraamatuid. Ainuüksi aadressiraamatu sisestamine IP-PBX-süsteemi, luues võimaluse “helistada nime järgi”, tõstab töö efektiivsust märgatavalt.