Viis kasulikku nõuannet IP-PBX valimisel

Iga ettevõtte peamised kaalutlused enne investeerimist uude telekommunikatsiooni platvormi (IP-PBX) on seotud sellega, kas valitud platvorm edendab ettevõtte tegevust, vastab tänapäeva kasutaja vajadustele ning aitab vähendada kulusid.

Tehnoloogia areng ja kasvava äri vajadused esitavad ettevõtte kommunikatsiooniplatvormile üha uusi väljakutseid. On oluline, et platvorm suudaks kindlustada suhtluse reaalajas ja multimeediakeskkonnas, sobiks erinevatele tööstiilidele - nii kontori- kui ka kaugtöö jaoks, oleks hõlpsasti paigaldatav ning hallatav ja oleks paindlik ettevõtte uute vajaduste rahuldamisel. Samuti peab platvorm suutma kindlustada töötajate suurema efektiivsuse.

Allpool on toodud viis kasulikku nõuannet ettevõtte edukaks IP-PBX-i valikuks. (klõpsa 'Sulge kõik')

 

Sulge kõik Ava kõik

Lihtne suhtlemine reaalajas

Uuringud tõendavad, et 90% teateid loetakse kolme minuti jooksul pärast kohalejõudmist – see näitab eksimatult, kui tähtis on tänapäeval suhtlemine reaalajas.

Ettevõtted võivad lihtsaid vahendeid kasutades saada olulisi eeliseid, näiteks e-posti pistikprogrammiga, mis lubab kasutajal kohe ühendust võtta oma kontaktidega, avamata selleks eraldi programmi, ning lubab ka teha näiteks click-to-call, click-to-SMS, click-to-IM (instant message) samme otse e-posti rakendusest. See on väga hea viis suurendada efektiivsust ja vähendada kulusid.

Ka konverentskõned on muutunud reaalajas suhtlemise nurgakiviks. Valides IP-PBX veenduge, et sellel on kvaliteetsete konverentskõnede funktsioonid (lairiba heli, müravähendus jt).

Kui “vanamoeliselt” see ka ei näiks, tõendavad küsitlused, et paljude ettevõtete töötajad kasutavad endiselt paberkandjal aadressiraamatuid. Ainuüksi aadressiraamatu sisestamine IP-PBX-süsteemi, luues võimaluse “helistada nime järgi”, tõstab töö efektiivsust märgatavalt.

Liikuvus – BYOD – kaugtöötajad

Kindlasti on ettevõttele suur väljakutse leida tasakaal riskide, mis tekivad liikuvuse suurendamisel, ning võitude vahel, mida pakub BYOD (bring-your-own-device). Paljud ettevõtted kasutavad alternatiivseid lahendusi, näiteks piirates funktsioone või ligipääsu ettevõtte andmetele.

Teised liikuvuse võimalused, mida kasutajatele pakuvad veebirakendused, on kasutajate suhtlus ettevõttega mistahes internetiühendusega kohas, kasutades ükskõik millist sobivat brauserirakendust (nutitelefonis, tahvliarvutis, lauaarvutis või sülearvutis Maci/Windowsi operatsioonisüsteemiga jne). Seejuures on funktsioonid nagu NFC muutumas populaarsemaks just tänu eelistele, mida liikuvus annab, pakkudes lihtsat ümberlülitumist lauatelefoni ja NFC-funktsiooniga nutitelefoni vahel.

Arvestades sellega, et mobiilseadmete kasutajad ja kaugtöötajad võivad töötada millal ja kus tahes - nii kodus, kontoris kui ka reisil olles, võib sobiva lahenduse kindlustamine olla keeruline, valides turvalisema, kuid kulukama lahenduse ja lihtsama, kuid kõrgema turvariskiga lahenduse vahel. Peab põhjalikult analüüsima erinevaid lahendusi ning valik tuleb langetada lähtudes oma ettevõtte prioriteetidest.

Võrgu infrastruktuuri hindamine

Veel üks suur väljakutse ettevõtetele on kokkupuude sellega, kuidas on omavahel seotud võrgu turvalisus, liikuvus ning teenuste kvaliteet ja klass nii kohalike rakenduste kui ka ettevõtte andmevõrgus töötavate pilverakenduste puhul.

2015. aastal läbiviidud uuringus Network barometer 2015 hinnati keskmisi ja suuri ettevõtteid ning tulemused olid üllatavad:

  • 60% võrguseadmetest on vähemalt üks turvaviga,
  • 74% juhtmevabadest juurdepääsupunktidest on ikka veel vanad mudelid (802.11g ja vanemad), mis ei toeta stabiilset liikuvuse ja turvastrateegiat,
  • 53% võrguseadmetest on aegumas või juba aegunud.

Mainitud tulemused näitavad, kui tähtis on kontrollida teie võrgu infrastruktuuri seisukorda.

Võrgu tarkvara uuendamine (upgrade) kõige värskemale versioonile või uute tehnoloogiliste lahenduste kasutusele võtmine on elulise tähtsusega, kui tahta kindlustada laitmatu VoIP, UC (unified communications) ja BYOD töö teie infrastruktuurilahenduses.

Investeeringute kaitsmine

Ettevõtte tegevuse planeerimine on oluline, arvestades laienemisega tulevikus, ning samuti on tähtis valida selline pakkuja, kes tegutseb turul mitu aastat ja on tõendanud, et suudab kindlustada süsteemile toe ja hoolduse pikaks ajaks. Võtke kasutusele IP-PBX lahendus, mida on võimalik laiendada vastavalt teie ettevõtte suurusele ja tuleviku vajadustele.

Kaaluge üleminekut süsteemile, mis annab äritegevusse suurema panuse, pole keeruline ning on hea hinnaga. Veenduge selles, et valite kergesti kasutatava ja lihtsasti hooldatava telefonisüsteemi.

Ärge osutage liiga suurt tähtsust algsetele väljaminekutele ja paigaldamise hinnale, vaid kaaluge püsikulusid pikas plaanis ja arvutage välja reaalsed ülalpidamiskulud. Üks olulisi tegureid, mis nõuab tähelepanu, on ettevõtte “võidud ja kaotused” telekommunikatsiooni platvormi tõttu. Sissetulekuid investeeringutest mõõdetakse tehingute ja efektiivuse juurdekasvu, suurema klientide rahulolu ning kulude kokkuhoidmise põhjal.
Kommunikatsiooniprobleeme ei lahendata ainult tehnoloogia abiga

Oluline pole mitte tehnoloogia ise, vaid see, kuidas te seda kasutate! On tähtis sobitada (1) mistahes IT-süsteemi sellega, 2) kuidas       töötajad tegelikult töötavad. Efektiivsuse suurendamine nõuab mõlema elemendi aktiivset hindamist, planeerimist ja sobitamist.

Lahenduse näidis

Alcatel-Lucent OpenTouch on kommunikatsiooniplatvorm, mis on kergesti paigaldatav iga ettevõtte IT-süsteemi. Platvorm kindlustab ettevõttele modernse kommunikatsiooni, mis ühitab erinevad suhtlusstiilid, inimesed ja protsessid ning on ka kulude osas optimaalne lahendus.

IP-PBX- i valimine on iga ettevõtte jaoks üks olulisemaid IT-infrastruktuuri alaseid otsuseid. Just seetõttu on mõistlik aega pühendada varajasele kavandamisele ning saadaval lahenduste hindamisele.

Pidage oma ettevõtte kommunikatsiooni parandamise osas nõu meie konsultantidega. Tasuta konsultatsioon.

 

 


All rights reserved. © Adventus Ltd.
See rakendus kasutab küpsiseid, selle rakenduse kasutamist jätkates nõustute meie küpsisepoliitikaga.
Ma nõustun