Tagasi blogisse
image
#Events
#DigitalAge

Tere tulemast meie uuele veebisaidile

2024-11-21

Meil on hea meel teatada, et meie veebileht on täielikult uuendatud ja muutunud nüüd veelgi kaasaegsemaks ja kasutajasõbralikumaks! Leht on nüüd kiirem, intuitiivsem ja värske ning moodsa disainiga. Kutsume teid külastama meie uut Adventus.ee veebilehte ja hindama kõiki selle eeliseid!

Peamised uuendused:

Kaasaegne disain, kiirem toimimine, parem otsing ja lihtsam navigeerimine

Oleme täiustanud veebilehe struktuuri ja lisanud filtreid, et saaksite kiiresti ja lihtsalt leida vajaliku teabe – olgu see teave meie lahenduste, eripakkumiste, e-raamatute või tehnoloogiauudiste kohta.

image

Kontaktvorm igal lehel

Meiega suhtlemine on nüüd veelgi lihtsam, kuna kontaktvorm on saadaval igal lehel, võimaldades kiiresti päringuid saata või küsimusi esitada.

image

Uus "Blogi" ja teemafilter

Jälgige meie uues Blogi rubriigis valdkonna ja tehnoloogia uudiseid. Nüüd saate artikleid filtreerida teemade järgi, näiteks #Videokonverentsid, #Võrgud, #Kontsakeskused, #Trendid, #AI ja teised.

image

Integreeritud multimeedia ja interaktiivsed funktsioonid

Oleme lisanud animatsioone ja interaktiivseid elemente, nagu slaiderid ja kategooriate vahetajad, et muuta teie kogemus veelgi köitvamaks. Nüüd saate vaadata videoid ja brošüüre otse meie veebilehel.

Usume, et uus disain ja täiustatud funktsioonid muudavad teie kogemuse meie veebilehel veelgi meeldivamaks. Külastage meie uut veebilehte ja tutvuge uuendustega!

Seotud artiklid

image

Kvaliteedijuhtimine kontaktkeskustes: Kontaktikeskuste klubi külastas ERGO Latvia

Contact Center Club külastas ERGO Lätit, et jagada kogemusi kvaliteedijuhtimisest kontaktkeskustes. Arutati vestluste hindamisstandardeid, tõhusa tagasiside andmist agentidele ja Genesys Cloud tööriistu, mis parandavad agentide tulemuslikkust, empaatiat ja aktiivse kuulamise oskusi klienditeeninduses.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuste Klubi külastas Töötukassat - robotid, näitajad ja parimad tavad

Avastage peamised tähelepanekud Kontaktikeskuste Klubi visiidilt Töötukassasse: nutikad vestlusrobotid, mis vähendavad vestluste mahtu, suurepärane agentide tõhusus ja Genesys Cloud koosvaatamise funktsioon töös. Tõelised näited sellest, kuidas digitaalsed tööriistad ja inimteenindus loovad suurepärast kliendikogemust.

Loe rohkem
image

10 võrgu turvalisuse nõuannet: kuidas kaitsta oma ettevõtte IT infrastruktuuri

Avastage 10 praktilist nõuannet, kuidas parandada võrgu turvalisust ja kaitsta oma ettevõtte IT infrastruktuuri. Alates paroolide tugevdamisest kuni intsidentide käsitlemise plaanini – samm-sammult turvalisema võrgu suunas.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuste Klubi külastas Enefit Estonia’t - ideed, innovatsioonid ja vaade, mida ei unusta kunagi!

Vaadake, kuidas Eesti juhtivad kontaktikeskused kasutavad Genesys Cloudi kliendikogemuse arendamiseks. Põhipunktid Contact Center Club külastusest Enefitisse: hübriidtöö, NPS parimad tavad, pettuste ennetamine ja uuendused kontaktikeskustes. Korraldaja Adventus Solutions.

Loe rohkem
image

Juhtmega ja juhtmeta võrkude tulevik: hübriidvõrkude kujundamine tänapäeva ettevõtetes

Uurige, kuidas arendada LAN- ja WLAN-võrke Wi-Fi 6/7, AI automatiseerimise ja Zero Trust turvalisusega. Adventus Solutions 2025. aasta veebiseminari kokkuvõte.

Loe rohkem
image

Peamised tähelepanekud ürituselt „Kliendikogemus – mida peaksid teadma 2025. aastaks!“

Tehnoloogia ja tehisintellekt muudavad klienditeenindust - see muutub kiiremaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Uuri uusimaid kontaktikeskuse trende ja ERGO kogemust Genesys Cloudiga “Customer Experience 2025” Balti üritusel.

Loe rohkem
image

Muutuste juhtimine kontaktkeskustes – inspireeriv külastus LMT-sse

Vaata peamisi tähelepanekuid Kontaktikeskuse Klubi visiidilt LMT-sse: vestlusrobotite kasutamine, muutuste juhtimise strateegiad, sisekommunikatsioon ja tulemuslikkuse jälgimine – kogemusi jagasid Läti juhtivad kontaktkeskuste professionaalid.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses: ülevaated kontaktikeskuse klubi eriseansist

Tehisintellekti ja automatiseerimise võimalused kontaktikeskustes: praktilised näited, sealhulgas AI-põhised tekst-kõne lahendused Balti keeltes, vestlusrobotid ja reaalajas tugi agentidele. Uurige, kuidas AI parandab kliendikogemust, säilitades samal ajal inimliku empaatia.

Loe rohkem