Tagasi blogisse
image
#RemoteWork
#Cloud

Alcatel-Lucent Rainbow pilvepõhine ärirakendus kaugtöö ja meeskonna koostöö jaoks

2023-06-12

Rakenduse Rainbow abil saate oma ärikontaktidega faile veebis jagada. Rainbow abil saate grupivestlust alustada, hääl- või videokõnesid alustada ja failide jagamist kõikjal kasutada!

Rainbow sisaldab

image
  • Meeskonna koostöö kuni 300 osalejat
  • Hääl- ja videokõned
  • Videokonverentsid
  • Failide / ekraanide ühiskasutus, maht kuni 20 GB
  • Grupivestlus / rühmad (bubbles)
  • Kõnede salvestamine (heli või video)
  • Kasutamine mis tahes seadmes (mobiil (Android ja iOS), lauaarvuti, veeb, tahvelarvuti)
  • Integreerimine kontori PBX-iga
  • Töötab koos Microsoft Teamsiga. Microsoft Outlooki pistikprogramm
  • 4 liitumisplaani: Essential tasuta versioon, Business, Enterprise, Enterprise Dial-in-Pack
image

Eelised

image

Rainbow pilvelahenduse (UCaaS või PCaaS) rakenduvad nii väikestele/ keskmise suurusega/ suurtele ettevõtetele, kes kasutavad kohapealseid telefonijaamu, kui ka neile, kes kasutavad telefonisüsteeme pilves. Lahendus ettevõtetele, mis pakuvad nii koostöövõimalusi kui ka suhtlemisvõimalusi teie ettevõttes ja mujal

  • Nullreklaam, kommertsialiseeritud andmed puuduvad
  • Koostöö avatud kõigile töötajatele ja külalistele (kliendid, partnerid)
  • Ettevõtte klassi kontroll, turvalisus, API
image

Suhtle kodus nagu kontoris

image
  • Suunake oma kontorinumber koju või mobiilseadmetesse
  • Säilitage sama suhtlus klientide ja tarnijatega
  • Edastage kõned hõlpsalt ühe klõpsuga
image

Olge ühenduses oma ettevõtte ja äriringkondadega

image
  • Teosta videokohtumisi koduklientide, partnerite või kolleegidega
  • Helistamine mis tahes seadmest, mis kasutab heli ja videot
  • Ekraani ja faili jagamine tõhusaks suhtlemiseks
image

Kontroll, Turvalisus (ISO-27001, GDPR)

image
  • Võite olla kindel täiesti turvalises suhtlemises ja tõhustatud koostöös
  • ISO-27001 sertifikaat, rahvusvaheline pilveturbe standard. Teie klientide andmed on kaitstud!
  • Kohalik majutus ja pilvehaldus: Andmekaitse üldmäärus (GDPR*) järgimine ja ranged andmete konfidentsiaalsuse lepingud

*General Data Protection Regulation

image

Tasuta litsentsid

Installi tasuta versioon
image

Adventus Solutions ja Alcatel-Lucent pakuvad rasketel aegadel tasuta litsentsid RAINBOW ESSENTIAL lahendusele.

  • Meeskonna koostöö kuni 20 osalejat
  • Hääl- ja videokõned
  • videokonverentsid
  • Failide / ekraanide ühiskasutus, maht kuni 1 GB
image

Üleminekul Rainbow Enterprise lahenduse litsentsid ja teil on juurdepääs:

  • Rainbow kasutamine mis tahes seadmes (mobiil (Android ja iOS), lauaarvuti, veeb, tahvelarvuti)
  • Kasutage paljusid suhtlusvõimalusi, näiteks kiirsõnumid, suured failiedastused (sisseehitatud viirusetõrjetarkvaraga), pilvesalvestus (kuni 20 GB), grupi- P2P video- ja helikonverentsid (VoIP), ekraani jagamine, kõnede salvestamine jne
  • Võimalus luua mitmeid “Mulle” (bubbles) ehk koostöötamise gruppe kuni 300 kasutajaga
  • Integreerige Rainbow Microsoft Outlooki, et lisada täiustatud ühtseid side- ja telefonivõimalusi
  • Tänapäevane äri juhtimine võimalusega ühendada kolmanda osapoole telefonijaamad (PBX)
  • Veebipõhine haldusportaal, kus määratud kasutajad saavad juurdepääsu olulisemale kasutusstatistikale samuti hallata kasutajaid (teisaldada, lisada, muuta, kustutada) ja lubada täiendavaid turvafunktsioone, näiteks keelata failide jagamine
  • Ettevõtte järjepidevuse (help-desk) tagamiseks on ööpäevaringselt töötav spetsiaalne kasutajatugi
  • Täielikult Andmekaitse üldmäärus (GDPR) ühilduv lahendus, mis tagab kõigi kasutajaandmete turvalisuse

Kuidas alustada Rainbow tasuta kasutamist

Rainbow installimine võtab vaid mõne minuti. Kasutage Rainbow Essential tasuta versiooni võ eripakkumist Rainbow Enterprise, millel on rohkem funktsioone.

Vaadake toimivat Rainbow

Seotud artiklid

image

6 taset klientide ja töötajate kogemuste orkestreerimise arengus

Siit saate teada, kuidas tehisintellekt mõjutab klientide ja töötajate kogemuste korraldamist. Artiklis vaadeldakse 6 arengutaset – manuaalsetest protsessidest universaalse automatiseerimiseni –, mis aitavad organisatsioonidel tulevase kasvu jaoks süsteeme, protsesse ja poliitikaid optimeerida.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses

Kuidas tehisintellekt mõjutab tuleviku töökeskkonda? Saage teada, kuidas TI optimeerib andmete haldamist, tugevdab turvalisust ja muudab kasutajakogemust, muutes protsessid lihtsamaks ja tõhusamaks.

Loe rohkem
image

Kohalikust kontaktkeskusest pilvekeskusele ülemineku tehnilised aspektid

Kõikide tööstusharude ettevõtted liiguvad pilvepõhisesse kontaktkeskusesse. Vaatame 6 kõige olulisemat aspekti, mida pilvepõhisesse kontaktikeskusesse üleminekul arvestada.

Loe rohkem
image

Ülevaade üritusest: "Kliendikogemus – mida pead teadma aastal 2024!"

Adventus Solutions korraldas koostöös tootja Genesysega eksklusiivse ürituse kontaktkeskuste juhtidele. See oli suurepärane võimalus valdkonna professionaalidele kohtuda, arutada uusimate kontaktkeskuste tehnoloogiate üle, õppida valdkonna liidritelt ja saada inspiratsiooni Eesti Energia/ENEFITi kliendiloost.

Loe rohkem
image

Kliendilugu: Eesti Energia & Enefit saavutasid pilveteenuste jätkusuutlikkuse

Genesys Cloud™ platvormi ettevõtte standardiks valimisega on Eesti Energia koondanud oma kontaktkeskused 5 riigist, tagades samas keskkonnasõbralikuma toimimise, vähendades IT-ressursse.

Loe rohkem
image

Trendid 2024: 5 kliendikogemuse suundumust, mida kontaktkeskused peaksid kasutusele võtma

Artiklis tuuakse välja viis ümberkujundamisviisi, mida kliendikogemuse ja kontaktikeskuse juhid peaksid praegu kasutama.

Loe rohkem
image

Parimad lahendused kaugtöö jaoks

Kui teie või teie meeskond töötab kaugjuhtimisega, valige oma ettevõttele ja konkreetsetele kasutajatele parim lahendus, kasutage kõige sobivamaid töövahendeid.

Loe rohkem