Blogi

Tere tulemast meie blogisse, kus leiate uusimaid teadmisi, trende ja uuendusi tehnoloogia ja ärilahenduste vallas. Ükskõik, kas soovite oma ettevõtte kliendikogemust parandada, tehnoloogilistest edusammudest ees püsida või oma vajadustele parimaid tööriistu leida, oleme teiega seotud.

image

Peamised tähelepanekud ürituselt „Kliendikogemus – mida peaksid teadma 2025. aastaks!“

Tehnoloogia ja tehisintellekt muudavad klienditeenindust – see muutub kiiremaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Uuri uusimaid kontaktikeskuse trende ja ERGO kogemust Genesys Cloudiga “Customer Experience 2025” Balti üritusel.

Loe rohkem
image

Muutuste juhtimine kontaktkeskustes – inspireeriv külastus LMT-sse

Vaata peamisi tähelepanekuid Kontaktikeskuse Klubi visiidilt LMT-sse: vestlusrobotite kasutamine, muutuste juhtimise strateegiad, sisekommunikatsioon ja tulemuslikkuse jälgimine – kogemusi jagasid Läti juhtivad kontaktkeskuste professionaalid.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses: ülevaated kontaktikeskuse klubi eriseansist

Tehisintellekti ja automatiseerimise võimalused kontaktikeskustes: praktilised näited, sealhulgas AI-põhised tekst-kõne lahendused Balti keeltes, vestlusrobotid ja reaalajas tugi agentidele. Uurige, kuidas AI parandab kliendikogemust, säilitades samal ajal inimliku empaatia.

Loe rohkem
image

Top 9 kontaktikeskuste trendi 2025. aastaks

Tutvu 2025. aasta olulisemate kontaktkeskuste trendidega - pilverakendused, tehisintellekt, mitmekanaliline tugi ja klienditeekonna juhtimine. Vaata, kuidas Balti ettevõtted kohanevad uue digitaalse reaalsusega.

Loe rohkem
image

Eesti Kontaktkeskuste Klubi avamine

Avasta Eesti Kontaktkeskuste Klubi – uus professionaalne kogukond kontaktkeskuste juhtidele, kus jagatakse parimaid praktikaid, arendatakse kliendikogemust ja õpitakse tundma uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.

Loe rohkem
image

Trendid 2025: videokonverentsid

Tutvuge 2025. aasta videokonverentsitehnoloogia uusimate trendidega, sealhulgas AI täiustatud funktsioonidega, nutikate hübriidtöö lahendustega, kõik-ühes süsteemidega ja lihtsustatud kasutajakogemusega. Uurige, kuidas need uuendused parandavad koostööd ja tõhusust ettevõtetes, haridusasutustes ja kaugmeeskondades.

Loe rohkem
image

29 kõige olulisemat kontaktkeskuse näitajat ja mõõdikut

Vaatleme 29 olulisemat kontaktkeskuse mõõdikut, sealhulgas First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) ja muud. Uurige, kuidas jälgida peamisi tulemuslikkuse näitajaid (KPI), et saavutada paremaid tulemusi. Sisaldab täielikku nimekirja selgitustega ja valemitega.

Loe rohkem
image

Kontaktkeskuseklubi visiit Booking Group

Ülevaade KC-klubi visiidist Booking Groupi kontaktikeskuses: Uurisime, kuidas Booking Groupi globaalne autorenditoe meeskond igapäevaselt haldab kõnesid ja e-kirju. Vaatasime ettevõtte tehisintellekti (AI) tööriista, mis lihtsustab vestluste kvaliteedi hindamist.

Loe rohkem
image

Wi-Fi7 kasutamiseks valmistumine: 5 olulist sammu teie võrgu tuleviku jaoks

Valmistuge Wi-Fi 7-ks viie olulise sammuga! Tagage oma võrk kiirustega kuni 46 Gbps, uuendades juurdepääsulüliteid, rakendades hajutatud traadita arhitektuuri, kasutades ühtset haldust ja valides õiged juurdepääsupunktid. Optimeerige jõudlust ja muutke oma võrguühendus tulevikukindlaks!

Loe rohkem