Tagasi blogisse
image
#ContactCenters
#AI
#Cloud
#CX
#EX
#Events
#Trends

Ülevaade üritusest: "Kliendikogemus – mida pead teadma aastal 2024!"

2024-09-09

Adventus Solutions korraldas 29. mail Riias koostöös juhtiva kontaktkeskuste tootja Genesysega eksklusiivse ürituse kontaktkeskuste professionaalidele. Üritusel osales üle 40 kontaktkeskuste, klienditeeninduse ja IT osakonna juhi Lätist, Leedust ja Eestist.

See oli suurepärane võimalus valdkonna professionaalidele kohtuda, arutleda kontaktikeskuse uusimate tehnoloogiate üle, õppida valdkonna liidritelt nagu Regis Mace, Annelie Edling ja Kaido Kabral, ning saada inspiratsiooni Eesti Energia/ENEFITi tõsielulisest kliendiloost!

image

Meie ürituse peamised väljavõtted:

🔶 Kliendilugu: Eesti Energia

Eesti Energia jagas oma edulugu pilvepõhisele kontaktikeskuse platvormile Genesys Cloud üleminekul, kirjeldades üksikasjalikult kasutatud edutegureid ja strateegiaid.

🔶 Kontaktkeskuse pilve teisaldamise eelised

Arutasime pilvepõhiste lahenduste paindlikkust ja kohandatavust tänapäeva dünaamilise keskkonnaga, tuues välja peamised trendid, potentsiaalsed investeeringud ja strateegiad pilvelahendusele lihtsamaks üleminekuks.

image

🔶 Kuidas saab tehisintellekt Sinu klienditeenindust ja keelemudelit parandada

Osalejad õppisid tehisintellekti integreerimisest Genesys Cloudi platvormiga, sealhulgas isikupärastatud klienditeeninduse ennustavat tehisintellekti (predictive AI), virtuaalseid agente (virtual agents) ja tehisintellekti põhinevat optimeerimist tööjõu planeerimiseks (workforce planning).

🔶 Kuidas ühendada front-office ja back-office Genesys Cloud

Kõnelejad esitlesid uut Genesys Cloud töö automatiseerimise funktsionaalsust (work automation), mille eesmärk on vähendada vahet front-office ja back-office toimingute vahel, parandades üldist klientide rahulolu.

image

Aitäh meie põnevatele lektoritele ja aktiivsetele osalejatele!

Olge meie tulevaste sündmuste ja uudistega kursis!

Seotud artiklid

image

Kvaliteedijuhtimine kontaktkeskustes: Kontaktikeskuste klubi külastas ERGO Latvia

Contact Center Club külastas ERGO Lätit, et jagada kogemusi kvaliteedijuhtimisest kontaktkeskustes. Arutati vestluste hindamisstandardeid, tõhusa tagasiside andmist agentidele ja Genesys Cloud tööriistu, mis parandavad agentide tulemuslikkust, empaatiat ja aktiivse kuulamise oskusi klienditeeninduses.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuste Klubi külastas Töötukassat - robotid, näitajad ja parimad tavad

Avastage peamised tähelepanekud Kontaktikeskuste Klubi visiidilt Töötukassasse: nutikad vestlusrobotid, mis vähendavad vestluste mahtu, suurepärane agentide tõhusus ja Genesys Cloud koosvaatamise funktsioon töös. Tõelised näited sellest, kuidas digitaalsed tööriistad ja inimteenindus loovad suurepärast kliendikogemust.

Loe rohkem
image

The State of Customer Experience: mida peab teadma iga kontaktikeskuse juht

Üle poole tarbijatest loobub pärast kahte halba kogemust. Avastage "The State of CX Report 2025" värskeimad trendid ja õppige, kuidas tehisintellekt ning sujuv mitmekanaliline teenindus aitavad teie organisatsioonil kliente hoida.

Loe rohkem
image

6 taset klientide ja töötajate kogemuste orkestreerimise arengus

Siit saate teada, kuidas tehisintellekt mõjutab klientide ja töötajate kogemuste korraldamist. Artiklis vaadeldakse 6 arengutaset – manuaalsetest protsessidest universaalse automatiseerimiseni –, mis aitavad organisatsioonidel tulevase kasvu jaoks süsteeme, protsesse ja poliitikaid optimeerida.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuste Klubi külastas Enefit Estonia’t - ideed, innovatsioonid ja vaade, mida ei unusta kunagi!

Vaadake, kuidas Eesti juhtivad kontaktikeskused kasutavad Genesys Cloudi kliendikogemuse arendamiseks. Põhipunktid Contact Center Club külastusest Enefitisse: hübriidtöö, NPS parimad tavad, pettuste ennetamine ja uuendused kontaktikeskustes. Korraldaja Adventus Solutions.

Loe rohkem
image

Juhtmega ja juhtmeta võrkude tulevik: hübriidvõrkude kujundamine tänapäeva ettevõtetes

Uurige, kuidas arendada LAN- ja WLAN-võrke Wi-Fi 6/7, AI automatiseerimise ja Zero Trust turvalisusega. Adventus Solutions 2025. aasta veebiseminari kokkuvõte.

Loe rohkem
image

Peamised tähelepanekud ürituselt „Kliendikogemus – mida peaksid teadma 2025. aastaks!“

Tehnoloogia ja tehisintellekt muudavad klienditeenindust - see muutub kiiremaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Uuri uusimaid kontaktikeskuse trende ja ERGO kogemust Genesys Cloudiga “Customer Experience 2025” Balti üritusel.

Loe rohkem
image

Muutuste juhtimine kontaktkeskustes – inspireeriv külastus LMT-sse

Vaata peamisi tähelepanekuid Kontaktikeskuse Klubi visiidilt LMT-sse: vestlusrobotite kasutamine, muutuste juhtimise strateegiad, sisekommunikatsioon ja tulemuslikkuse jälgimine – kogemusi jagasid Läti juhtivad kontaktkeskuste professionaalid.

Loe rohkem