Tagasi blogisse
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Eesti Kontaktkeskuste Klubi avamine

2025-04-07

Suurepärane uudis! Oleme loonud Eesti Kontaktikeskuste Klubi, et koondada kontaktkeskuse ja kliendikogemuse eestvedajaid.

Tagasivaade meie esimesele kohtumisele:

✅ Määratlesime KC-klubi peamised põhimõtted

✅ Selgitasime välja ühised teemad edaspidisteks aruteludeks

✅ Uurisime Genesys kontaktikeskuse platvormil uusimaid automaatika ja tehisintellekti tööriistu klienditeeninduseks

KC-klubi koondab Eesti juhtivate kontaktkeskuste juhid Bigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti.

Kontaktikeskuse klubi on kontaktikeskuste juhtide professionaalne kogukond, kus liikmed jagavad parimaid tavasid, õpivad uusimaid tehnoloogiaid ja parandavad kliendikogemust. KC-klubi korraldab Adventus Solutions.

Täname kõiki osalejaid aktiivse osalemise eest! Koos loome tugeva ja inspireeriva kogukonna.

image

Seotud artiklid

image

Juhtmega ja juhtmeta võrkude tulevik: hübriidvõrkude kujundamine tänapäeva ettevõtetes

Uurige, kuidas arendada LAN- ja WLAN-võrke Wi-Fi 6/7, AI automatiseerimise ja Zero Trust turvalisusega. Adventus Solutions 2025. aasta veebiseminari kokkuvõte.

Loe rohkem
image

Peamised tähelepanekud ürituselt „Kliendikogemus – mida peaksid teadma 2025. aastaks!“

Tehnoloogia ja tehisintellekt muudavad klienditeenindust - see muutub kiiremaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Uuri uusimaid kontaktikeskuse trende ja ERGO kogemust Genesys Cloudiga “Customer Experience 2025” Balti üritusel.

Loe rohkem
image

Muutuste juhtimine kontaktkeskustes – inspireeriv külastus LMT-sse

Vaata peamisi tähelepanekuid Kontaktikeskuse Klubi visiidilt LMT-sse: vestlusrobotite kasutamine, muutuste juhtimise strateegiad, sisekommunikatsioon ja tulemuslikkuse jälgimine – kogemusi jagasid Läti juhtivad kontaktkeskuste professionaalid.

Loe rohkem
image

Klienditeekonna juhtimine kontaktkeskustes: strateegiline juhend

Uurige, kuidas kontaktkeskused saavad koostada klienditeekonna juhtimise plaani, kaardistada kogemusi, vältida kitsaskohti ja parandada kliendikogemust andmete, tehisintellekti ja omnichannel-strateegia abil.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses: ülevaated kontaktikeskuse klubi eriseansist

Tehisintellekti ja automatiseerimise võimalused kontaktikeskustes: praktilised näited, sealhulgas AI-põhised tekst-kõne lahendused Balti keeltes, vestlusrobotid ja reaalajas tugi agentidele. Uurige, kuidas AI parandab kliendikogemust, säilitades samal ajal inimliku empaatia.

Loe rohkem
image

Top 9 kontaktikeskuste trendi 2025. aastaks

Tutvu 2025. aasta olulisemate kontaktkeskuste trendidega - pilverakendused, tehisintellekt, mitmekanaliline tugi ja klienditeekonna juhtimine. Vaata, kuidas Balti ettevõtted kohanevad uue digitaalse reaalsusega.

Loe rohkem
image

29 kõige olulisemat kontaktkeskuse näitajat ja mõõdikut

Vaatleme 29 olulisemat kontaktkeskuse mõõdikut, sealhulgas First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) ja muud. Uurige, kuidas jälgida peamisi tulemuslikkuse näitajaid (KPI), et saavutada paremaid tulemusi. Sisaldab täielikku nimekirja selgitustega ja valemitega.

Loe rohkem