Tagasi blogisse
image
#Wi-Fi
#Networks
#Wireless
#DigitalAge
#AI

Wi-Fi7 kasutamiseks valmistumine: 5 olulist sammu teie võrgu tuleviku jaoks

2025-03-03

Wi-Fi 7 on siin, et muuta ühenduvus pöördeliseks, pakkudes kiirust kuni 46 Gbps, paremat tõhusust ja paremat võrgu jõudlust.

Siin on 5 peamist sammu sujuva ülemineku tagamiseks:

1. Hinnake PoE juurdepääsu lülitid

Veenduge, et teie lülitid toetaksid suure võimsusega (PoE+ või Hi-PoE) ja multi-Gig kiirust, et lüliti ei muutuks teie võrgu kitsaskohaks.

2. Kasutage hajutatud juhtmevaba arhitektuuri

Vähendage kulusid ja parandage skaleeritavust, kõrvaldades üksikud tõrke- või häirepunktid, mis võivad põhjustada kogu süsteemi tõrke.

3. Kasutage ühtset võrguhaldust

Lihtsustage toiminguid ühe platvormiga nii juhtmega kui ka juhtmeta süsteemide jaoks.

4. Valige lisafunktsioonidega pääsupunktid

Näiteks MU-MIMO, 80/160MHz kanalid ja sisseehitatud ohuseire.

5. Viige läbi juhtmevaba saidi uuring

Testige disaini, et tagada sujuvaks tööks optimaalne signaalitugevus (RSSI) ja mürasuhe (SNR).

Alcatel-Lucent Enterprise'i partnerina üle 25 aasta on Adventus Solutions valmis aitama teil üleminekul uutele Wi-Fi standarditele, virtualiseerida võrguhaldust ja juurutada võrguhaldust. Pakume lahendusi minimaalsete riskide ja investeeringutega.

Lisateabe saamiseks vaadake brošüüri või võtke meiega ühendust!

Seotud artiklid

image

The State of Customer Experience: mida peab teadma iga kontaktikeskuse juht

Üle poole tarbijatest loobub pärast kahte halba kogemust. Avastage "The State of CX Report 2025" värskeimad trendid ja õppige, kuidas tehisintellekt ning sujuv mitmekanaliline teenindus aitavad teie organisatsioonil kliente hoida.

Loe rohkem
image

10 võrgu turvalisuse nõuannet: kuidas kaitsta oma ettevõtte IT infrastruktuuri

Avastage 10 praktilist nõuannet, kuidas parandada võrgu turvalisust ja kaitsta oma ettevõtte IT infrastruktuuri. Alates paroolide tugevdamisest kuni intsidentide käsitlemise plaanini – samm-sammult turvalisema võrgu suunas.

Loe rohkem
image

6 taset klientide ja töötajate kogemuste orkestreerimise arengus

Siit saate teada, kuidas tehisintellekt mõjutab klientide ja töötajate kogemuste korraldamist. Artiklis vaadeldakse 6 arengutaset – manuaalsetest protsessidest universaalse automatiseerimiseni –, mis aitavad organisatsioonidel tulevase kasvu jaoks süsteeme, protsesse ja poliitikaid optimeerida.

Loe rohkem
image

Juhtmega ja juhtmeta võrkude tulevik: hübriidvõrkude kujundamine tänapäeva ettevõtetes

Uurige, kuidas arendada LAN- ja WLAN-võrke Wi-Fi 6/7, AI automatiseerimise ja Zero Trust turvalisusega. Adventus Solutions 2025. aasta veebiseminari kokkuvõte.

Loe rohkem
image

Peamised tähelepanekud ürituselt „Kliendikogemus – mida peaksid teadma 2025. aastaks!“

Tehnoloogia ja tehisintellekt muudavad klienditeenindust - see muutub kiiremaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Uuri uusimaid kontaktikeskuse trende ja ERGO kogemust Genesys Cloudiga “Customer Experience 2025” Balti üritusel.

Loe rohkem
image

Klienditeekonna juhtimine kontaktkeskustes: strateegiline juhend

Uurige, kuidas kontaktkeskused saavad koostada klienditeekonna juhtimise plaani, kaardistada kogemusi, vältida kitsaskohti ja parandada kliendikogemust andmete, tehisintellekti ja omnichannel-strateegia abil.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses: ülevaated kontaktikeskuse klubi eriseansist

Tehisintellekti ja automatiseerimise võimalused kontaktikeskustes: praktilised näited, sealhulgas AI-põhised tekst-kõne lahendused Balti keeltes, vestlusrobotid ja reaalajas tugi agentidele. Uurige, kuidas AI parandab kliendikogemust, säilitades samal ajal inimliku empaatia.

Loe rohkem
image

Top 9 kontaktikeskuste trendi 2025. aastaks

Tutvu 2025. aasta olulisemate kontaktkeskuste trendidega - pilverakendused, tehisintellekt, mitmekanaliline tugi ja klienditeekonna juhtimine. Vaata, kuidas Balti ettevõtted kohanevad uue digitaalse reaalsusega.

Loe rohkem