Varem kirjeldasime kolme tehnoloogiatrendi, millele hotellindus peab 2020. aastal tähelepanu pöörama. Ning trendi nr 3 ehk kontaktivabade teenindusvahendite kohta siit.
Täna on spetsiaalsed hotellitelefonid ja kõnekeskused külaliste kontaktivaba teenindamise vahendina esiplaanil nagu ei kunagi varem. Need lihtsustavad suhtlemisprotsessi ja pakuvad palju kasulikke andmeid külaliste eelistuste kohta.
Lisaks traditsioonilisele telefonside funktsionaalsusele pakub kaasaegne kõnekeskus ka rakendusi ja integratsiooni WiFi-ga, mis mängivad olulist rolli parema klienditeeninduse pakkumisel.
Alcatel-Lucenti kõnekeskus hotellidele (PBX) võimaldab integreerimist olemasoleva taristu analoog- ja IP-telefonidega ning ka uusimate funktsioonidega, näiteks:
Väikese lisainvesteeringuga võimaldab see varasemaid investeeringuid säilitada, kuna te ei pea kõiki olemasolevaid seadmeid välja vahetama.
Spetsiaalsetest hotellitelefonidest saab kontaktivaba teenuse, klientide teavitamise ja toateeninduse pakkumise vahend. Näiteks VTechi telefonimudelid, mis on valmistatud antibakteriaalsest plastist ning on vastupidavad bakteritele, hallitusele ja seentele, võimaldavad teil järgida kõrgendatud hügieeninõudeid.
Hotellitelefonidel on tavaliste telefonidega võrreldes mitmeid eeliseid:
Populaarsemad antibakteriaalsed telefonid Vtech A2310 ja A2211
Trendi nr 1 ehk hotellipersonali rakenduste tutvustamise kohta lugege siit. Professionaalse Wi-Fi kui trendi nr 2 ning levinumate vigade kohta hotelli Wi-Fi-võrgu loomisel saate lugeda siit.
Noderīgi:
| Konsultatsioon Adventus Solutions eksperdilt
| Hotelli telefon. Antibakteriaalsed telefonid
Võta ühendust Me aitame Teid hea meelega. Palun saate meile oma andmed ja meie müügimeeskond võtab Teiega peagi ühendust.