Miks kasutada juhtmeta lahendusi?

 

Uuringud on näidanud, et 20–40% ajast täidame tööülesandeid oma lauast kuni 12 meetri kaugusel. Kõrvaklappide kasutamine aitab oluliselt parandada töö tõhusust ja vältida olukorda, kus kõnedele jääb vastamata. Nõnda on viimasel ajal hakatud juhtmeta lahendusi kasutama valdkondades, kus telefonikõnedel on äritegevuse puhul oluline roll – kõnekeskustes ning finants- ja muude alade telefonikonsultatsioonides. Juhtmeta peakomplekti kasulikkuses veendumiseks pakume teile Jabra uut tasuta katseprogrammi.

 

Rahvusvahelise tootja Jabra uuringutest nähtuvalt

| usub 93% kasutajatest, et kõrvaklappide kasutamine muudab töö tõhusamaks ning ühtlasi parandab teenuse kvaliteeti.*

| otsib 73% kasutajatest kõne ajal teavet.*

| usub 44% kõrvaklappide kasutajatest, et juhtmega kõrvaklapid, mida saab kasutada vaid kindlas kohas, vähendab üldist töökvaliteeti.**

| vähendab juhtmega kõrvaklappide kasutamine keskmist kõneaega 26,2% võrra ja edastatud kõnede arvu 62,7% võrra. ***

 

Need eelised on seotud paljude juhtmevabade lahenduste eelistega, näiteks võimalusega alati olla saadaval, ka oma lauast eemal olles, väiksema tagasihelistamise sagedusega, kiiremini lahendatud küsimustega, võimalusega küsida kolleegidelt juba konsultatsiooni ajal nõu ning ka suure töötõhususe ja rahulolevamate klientidega.

Kõrvaklapid kõnekeskustes 

Kõige sagedasemad kaugnõustamise pakkujad on kõnekeskuste töötajad ja kliendihaldurid, kes vastavad iga päev paljudele kõnedele. Enamikul juhtudel lähtuvad selliste teenuse pakkujad 6–7 minuti pikkustest läbirääkimistest; enamasti töötavad nad oma töökohal, aga kulutavad samas kuni 20% ajast ülesannetel ja lühikestel koosolekutel lauast eemal.  

Kui napib võimalusi töölaua juurest eemal olla, siis väsitakse palju kiiremini ning väheneb keskendumisvõime ja erksus, mis omakorda aeglustab klientide teenindamist. Kõrvaklappide kasutamine aitab neid probleeme ennetada ning võimaldab ühtlasi vastata enamatele kõnedele kui juhtmega lahendused. Nagu nähtub juba viidatud uuringust, oli keskmine kõne kestus kõrvaklappide kasutamisel 26,2% võrra lühem, samas kui edastatud kõnede arv vähenes peaaegu kahe kolmandiku võrra – 62,7%.

Kõnekeskuse operaatorile on Jabra Pro 900 seeria juhtmevabad lahendused kõige sobivamad. Ökonoomne, usaldusväärne ja kergesti kasutatav kõrvaklapid võimaldab teil vastata kõnedele kuni 120 meetri kaugusel töölauast ning ühe laadimisega saate töötada üle 8 tunni. Peakomplekt ühildub lauatelefoni, nutitelefoni, arvuti või tahvelarvutiga ja parandab igal juhul nii tulemuslikkust ja teenuse kvaliteeti.

Kõrvaklapid nõustajatele, pankuritele ja advokaatidele 

Keerukad, pikemad ja tõsisemad klientide nõustamised finants- ja muudes valdkondades, kus nõustajad, erapankurid või juristid tihti kliente nõustavad, sealhulgas investeeringute portfellide, vara omandamise, erinevate tehingute sõlmimise üksikasjade ja muude küsimuste osas, on tihti ka üsna pakilised.

Seetõttu on oluline, et vastutav töötaja on tööajal pidevalt kättesaadav ning et kõnesid oleks võimalik teha kõikidelt seadmetelt samade kõrvaklappidega. Sellised nõustamiskõned kestavad keskmiselt 7–8 minutit ja sageli on kliendi probleemide lahendamiseks tarvis lisaks ka kolleegidega nõu pidada. Nõustajad täidavad tööülesandeid kuni 40% ajast oma töölauast kuni 12 m kaugusel. On suur oht jääda vastamata kõne tõttu tehingust ilma.

Nende eesmärkide saavutamiseks oleks kõige sobivam lahendus tipptasemel Jabra Pro 9400 seeria professionaalsed kõrvaklapid, mis võimaldab teil kõnesid teha samaaegselt kõikides seadmetes, mida kasutatakse selliseks suhtluseks – nutitelefonis, lauatelefonis ja arvutitelefonis (Skype jms), mis võimaldab nõustajal kõnesid jätkuvalt vastu võttes kontoris vabalt liikuda, kuid niipea, kui on vaja täpsemat teavet, naasta vestlust katkestamata töölaua juurde. Kõrvaklapid tagab kvaliteetse heli kuni 150 meetri kaugusel ning ühe laadimiskorraga on tagatud 10 tundi vestlust.

Kõrvaklapid avatud kontoris töötajatele

69% kontoritöötajad vastab, et müra mõjutab negatiivselt nende tööviljakust, kuna see häirib keskendumist. Jabra on välja töötanud kõrvaklappide seeria Evolve, mis on spetsiaalselt mõeldud kärarikastes kohtades ja avatud kontorites töötajatele.

Juhtmevabal peakomplektil Evolve on nii aktiivne kui ka passiivne mürasummutus ning sisseehitatud hõivatusenäidik, mis tagavad häirimatu keskendumusega töötsooni. Saate aktiveerida aktiivse mürasummutuse, et peaaegu täielikult kõrvaldada madala sagedusega helid, nagu näiteks konditsioneeri heli. Aktiivse mürasummutuse puhul kasutatakse ümbritseva müra kõrvaldamiseks täiustatud mikrofone (ainult kõrvaklappidel Evolve75 ja Evolve80). Kõrvaklapid saab Bluetoothi kaudu ühendada korraga kahe kuni 30 m kaugusel asuva seadmega.

Proovi Jabra tasuta katseprogrammi! 

Jabra ja meie, Adventus Solutions, oleme kõrvaklappide kasutamise eelistes nii veendunud, et pakume klientidele tasuta katseprogrammi – proovige Jabra kõrvaklappe oma töökohal tasuta kuni 3 päeva. Andke oma huvist teada aadressile taavi.kangur@adventus.ee või siin

 

* Jabra YouGov Study, 2012

** Jabra Call Centric Study, 2015.

***Jabra &Benchmark Portal report

 

| Mürasummutus kõrvaklappides

 

All rights reserved. ©2020 Adventus Ltd.