Varem kirjeldasime kolme tehnoloogiatrendi, millele hotellindus peab uues reaalsuses 2020 aastal tähelepanu pöörama. Siin vaatleme lähemalt teist suundumust seoses hotelli traadita Interneti-võrgu nõuete osa 2020. aastal.
Klientidega töötades puutume sageli kokku ühtede ja samade vigadega. Need on kõik tüüpilised, nii et otsustasime koostada nende vigade nimekirja ja seletada teile, kuidas neid vältida
Klientidega töötades puutume sageli kokku ühtede ja samade vigadega. Need on kõik tüüpilised, nii et otsustasime koostada nende vigade nimekirja ja seletada teile, kuidas neid vältida.
Raske on ette kujutada kaasaegset inimest, kes ööbib hotellis ja ei kasutab Internetti. Ja see ei sõltu hotelli tüübist – see võib olla ärihotell, külalistemaja või miski muu. Külalised ootavad hotellitubades sama head või isegi paremat internetikiirust kui kodus ja usuvad, et hea internetiühendus hotellis peakski olema standard. Sealjuures on sel suvel võimsa interneti järele rohkem nõudlust kui kunagi varem, kuna paljudele reisijatele on oluline mitte ainult puhkus, vaid ka töö.
Praktikas puutume tihti kokku selliste külaliste arvustustega, kus nad on kõikide teenustega täiesti rahul, kuid kurdavad internetiühenduse kvaliteedi üle. Meelelahutushotellide jaoks see pole äkki nii oluline küsimus, kuid ärikülalised ei pruugi teie juurde naasta just seetõttu, et neil polnud kvaliteetset internetiühendust.
Vaatame mõnda näidet
Kui mõni aasta tagasi sai hotelli fuajees WiFit kasutada ja sellest piisas, siis nüüd vajame seda juba kõikides tubades ja ruumides. Kiiruse nõuded on samuti järsult suurenenud. Kui varem lugesid külalised ainult e-kirju ja uudiseid, siis nüüd tahavad nad vaadata filme, kuulata muusikat, üles laadida faile ja osaleda videokonverentsidel.
Kõik see seab hotelli WiFi-võrgule mitmeid nõudmisi – see peab alati olema suure jõudlusega, kiire ja turvaline, ühtlane ja stabiilne.
Viga nr 1. Hotelli WiFi-võrgu loomine kodukasutajatele mõeldud tehnoloogiaga.
Hotelli internetivõrgu loomisel proovivad kliendid sageli kasutada kodukasutajatele mõeldud tehnoloogiaid ega võta arvesse seadmete koormust. Sagedamini oleme seda täheldanud väikestes hotellides. Selle tagajärjel on internet aeglane ja kliendid kurdavad. Lahendus on järgmine: kasutage professionaalseid seadmeid.
Viga nr 2. Ühes hoones luuakse palju juhtmevabu võrke.
WiFi-võrke moodustatakse korruseprintsiibi põhjal: wi-fi_hotel_1floor, wi-fi_hotel_2floor, wi-fi_hotel_nfloor. Sel juhul peab külaline iga kord mõtlema, millise võrguga ta peaks ühinema; kui ta otsib tugevamat signaali, liikudes teise ruumi, nt restorani, on jälle sunnitud ühinema uue WiFi-võrguga – seega juhul, kui puudub nn WiFi rändlus (roaming). Pole raske ära arvata, et see häirib külalisi. Lahendus on luua rändlusega WiFi-võrk.
Viga nr 3. Juhtmevaba ühendus tähendab WiFi-ühendust ainult hotellitubades ja vastuvõtus.
Kindlasti mitte! Laske hotelli WiFi-l järgneda külalistele ja nende seadmetele. Teie külalised soovivad vabalt kasutada internetti kõikjal hotellis, mitte ainult fuajees või tubades, nii et lisage WiFi-tsooni ka spordisaal, spaa, bassein, restorani ja baarid. See annab teile võrreldes konkurentidega mõned eelised. Ärge unustage ka välibasseini ja puhkeruume, aeda, parklat ega muid teie kinnistu alasid.
Viga nr 4. Kõikehõlmava WiFi-võrgu paigaldamine ja kasutamine nõuab kõrgelt kvalifitseeritud IT-spetsialistide kaasamist.
Kuidas valida võrguhaldustarkvara, mis pakub nii juhtmega kui ka juhtmevaba võrgu hooldust, minimeerides IT-spetsialisti kulutatud aega? Vastus on järgmine: valige tootja, kes pakub ühtset WiFi ja LAN-i juhtimislahendust.
Viga nr 5. Juhtmevaba juurdepääs on ette nähtud ainult külalistele.
Mitte päris, kui soovite parandada külaliste teenindamise kiirust ja tõhusust. Hotellitöötajad peavad olema igal ajal kättesaadavad, ükskõik kus ning sõltumata töötaja asukohast ettevõtte ruumides. Juhtmevaba juurdepääs võimaldab töötajal külaliste vajadustele kiiremini reageerida. Näiteks on võimalik muuta toa saadavust kohe pärast lõpetatud koristust ja tegevust katkestamata ning baaride ja restoranide töötajad saavad külaliste nõudmistele vastata mitte ainult letist, vaid igal ajal WiFi levialas.
WiFi ehk juhtmevaba interneti kättesaadavus on väga oluline tegur hotelli külastajate jaoks tänapäevaseks ja atraktiivseks muutmisel, nii et külalised tahaksid ka tagasi tulla ja jätta head tagasisidet. Laenutatav WiFi-lahendus on hea viis kohe oma hotelli juhtmevaba internetti ajakohastada.
Kasulik:
| Tasuta Konsultatsioon Adventus Solutions spetsialistilt
| Ekipakkumine. Professionaalse hotelli WiFi-lahenduse laenutamine
| Trend nr 1 - rakenduste tutvustamine hotelli töötajatele
| Trend nr 3 - kontaktivabad hooldustööriistad
Võta ühendust Me aitame Teid hea meelega. Palun saate meile oma andmed ja meie müügimeeskond võtab Teiega peagi ühendust.